הזרקת חומצה הילרואנית

הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו בחיים. יש להן השפעה גדולה על איך שאנחנו רואים את עצמנו ואיך אנשים אחרים רואים אותנו. עם השנים והתקדמות הגיל, הפנים שלנו חוות שינויים רבים. עור הפנים הופך פחות אלסטי, נוצרים קמטוטים וקמטים, הפנים מאבדות מנפחן במקומות מסוימים ומתקבל מראה מבוגר ועייף. היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, קיים מגוון רחב של טיפולים שניתן לבצע בשביל למגר את הופעת הקמטים ולשפר את המראה הכללי באופן משמעותי. טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית מהווים את הפתרון המיטבי להופעת הקמטים, התבגרות העור ועיצוב חלקים בפנים מחדש.

מהם טיפולים בחומצה היאלורונית, למי הם מתאימים, אילו שימושים נוספים קיימים לחומר זה ומה הופך אותו לכה פופולרי? המשיכו לקרוא וגלו, כל התשובות כבר כאן.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה צריך לדעת על חומצה הילרואנית לפני שניגשים לעשות את הטיפול

ביונד אסתטיק

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי ייחודי בתחום הרפואה האסתטית המשמש למטרת מילוי של נפחים בפנים, החלקת קמטים וקמטוטים, פיסול אזורים בפנים ועוד מגוון טיפולים אסתטיים אחרים. חומרי מילוי נקראים גם פילרים והם מיועדים להחזרה של נפח לפנים ומילוי הקמטים הנוצרים בתהליך התבגרות העור. חומר מילוי ייחודי וחדשני זה מורכב ממולקולה של רב סוכר עם מרכיב חלבוני. החומצה קיימת בגוף האדם באופן טבעי (15 גרם בסה”כ) ולכן השימוש בה הוא בטוח לחלוטין וכרוך במינימום תופעות לוואי. מטרתה של החומצה בגוף היא לשמן את המפרקים והיא מצויה בסחוסים שלנו. היא מהווה מעין בולם זעזועים במקרים של מכה או טראומה לאזורים רגישים אלו. כמו כן תפקידה בעור הוא למלא נפחים ולשפר את מרקם העור באופן כללי. 

תהליך ההתבגרות של עור הפנים והגוף שלנו הוא טבעי ומהווה חלק בלתי נמנע מחיינו. אמנם התבגרות העור איננה ניתנת לעצירה, אבל אפשר בהחלט להאט את התהליך ויש לא מעט דרכים לעשות זאת במטרה לשמר את העור צעיר, חלק ובריא. בעידן הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כבר אין צורך להשלים עם עור פנים מבוגר. היום יש פתרון יעיל במיוחד להופעת הקמטים – חומצה היאלורונית, חומר המילוי הייחודי והפופולרי בעולם. הקפדה על שגרת טיפולים להזנת העור בחומר זה תבטיח שתראו ותרגישו במיטבכם, בכל גיל. כמו כן, כדאי לדעת כי ככל שמתחילים בטיפולי הזרקה של חומרי מילוי, ניתן להימנע מהופעה של קמטים עמוקים ובולטים יותר ולשמור על מראה צעיר לאורך זמן רב.

בעבר חומצה היאלורונית הייתה מופקת מבעלי חיים. אלו הכילו חלבונים אשר זרים לגוף האדם וגרמו ללא מעט תופעות אלרגיות בקרב המטופלים. היום חומצה היאלורונית מיוצרת על ידי חקלאות חיידקית והיא נטולת חלבונים זרים, כך שהיא בטוחה לגמרי לשימוש ולא מלווה בתופעות אלרגיות. החומר מעובד ומוצלב באופן מדויק כך שזמן פירוקו בגוף מתארך וניתן לקבוע את הקשיחות שלו. חומר מילוי ייחודי וחדשני זה מסוגל לספוח פי 1,000 מולקולות מים מנפחו ובכך הוא הפתרון האידאלי ביותר למילוי קמטים ונפחים בעור.

היום קיים מגוון רחב של טיפולים בהזרקת חומצה היאלורונית. חומר המילוי החדשני הזה לא רק ממלא קמטים ונפחים בפנים, אלא מאפשר ממש לפסל באמצעותו אזורים נבחרים וליצור מראה כללי משופר. הטיפולים השונים מתמקדים בחלק אחר של הפנים עבור כל טיפול. ניתן גם לבחור לעבור את כולם או חלק מהם יחד במהלך אותו טיפול ולהראות במיטבכם. שילוב של מספר טיפולי הזרקות בכמה אזורים מכונה “פיסול פנים” והיא הליך שצובר פופולריות רבה בקרב נשים וגברים מכל העולם, עם כל שנה שחולפת.

כנראה הטיפול האסתטי הפופולרי ביותר בו נעשה שימוש בחומצה היאלורונית. החומצה מוזרקת לשפתיים במטרה למלא אותן ולהעניק להן נפח, צורה, מסגרת ומראה אסתטי ושופע. נשים וגברים עוברים הליך זה בכל העולם עם תוצאות נהדרות הנשמרות למשך כשנתיים.

בין הטיפולים החדשניים ביותר אשר עושים שימוש בחומצה היאלורונית, נמנה פיסול אף. הליך קוסמטי מתקדם זה מאפשר להגיע לתוצאות מרשימות ללא הצורך בניתוח, בעזרת שימוש בחומצה היאלורונית בלבד. הוא אידאלי עבור אנשים הסובלים מאף לא סימטרי לפנים שלהם או אף נשרי.

קו הלסת ומבנה הסנטר משחקים תפקיד מרכזי במראה הפנים הכללי שלנו. הם תוחמים את הפנים ומקנים להם את המבנה שלהם. קו לסת מטושטש או סנטר שקוע הם תופעה שכיחה יחסית, מה שמקנה מראה לא אסתטי ופחות אטרקטיבי. הזרקת חומצה היאלורונית באזורים אלו מסייעת לעצב את קו הלסת והסנטר מחדש ולשפר את מראה הפנים באופן משמעותי.

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי טבעי ובטוח לחלוטין לשימוש. החומר דומה בהרכב שלו לסוג החומצה הטבעית אשר מצויה בגופנו והוא נספג ונטמע באופן אידאלי ברקמות העור. כמו כן, חומר המילוי מיוצר במגוון רמות צמיגות להתאמה מיטבית לאזור המוזרק וגודל הקמטים או השקעים. בזכות התאמה אופטימלית זו ניתן לקבל תיקון אסתטי עדין ומראה טבעי וחינני.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אז למה דווקא חומצה הילרואנית בעצם?

חומצה היאלורונית הוא חומר המילוי הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם בו נעשה שימוש נרחב ברפואה האסתטית. הוא משמש למילוי של קמטים וקמטוטים, החזרת נפחים, פיסול ועיצוב של אזורים נבחרים בפנים כמו שפתיים, אף, לסת, סנטר, ועוד. חומר ייחודי זה מהווה את הפתרון האולטימטיבי לשיפור מראה הפנים והחלקת הקמטים.

מעבר לאסתטיקה מחלוצות הטיפולים האסתטיים בישראל

רוצים שנציג מהמרפאה יחזור אליכם?

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים עכשיו

טיפול PRP, או טיפול פלזמה עשיר בטסיות, הוא טיפול רפואי המשתמש בדם של המטופל עצמו כדי לקדם ריפוי.
טסיות מכילות גורמי גדילה שיכולים לעורר תיקון והתחדשות רקמות.