זריקת PRP

זריקת PRP – טיפול טבעי במגוון מצבים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

תחום הרפואה האסתטית כל הזמן מחפש אחר פתרונות יעילים, טבעיים ואיכותיים למצבים שונים. אחד הטיפולים אשר צוברים פופולריות רבה בשנים האחרונות הוא זריקת PRP. בשמו המלא הטיפול נקרא Platelet-rich plasma, בשל השימוש שההליך עושה בפלזמה עשירה בטסיות דם. החומר המרוכז מבצע פעולה ייחודית כאשר הוא מוזרק לשכבה התת עורית באזורים השונים הדורשים טיפול בגוף. זריקת PRP משמשת בתחום האסתטיקה לשיפור מרקם העור והצערת המראה, בתחום שיקום השיער למניעת התקרחות ועידוד צמיחה מחודשת, ובתחום האורתופדיה לטיפול בפציעות ספורט וכאבי פרקים. עם היתרונות הרבים של הטיפול החדשני הזה, זריקת PRP יכולה להתאים לאנשים רבים.

במאמר זה נדבר על טיפולי זריקת PRP. איך הטיפול מתבצע, למי הוא מתאים ומה היתרונות הבולטים של ההליך החדשני הזה.

מה זה טיפול זריקת PRP?

טיפול זריקת PRP הוא הליך המסייע לחידוש טבעי של התאים, החלבונים והרקמות בגוף. המטרה העיקרית של טיפול זה היא לעזור בתהליכי ריפוי וצמיחה בגוף. הוא מעניק פתרון למצבים שונים וניתן לבצע אותו במספר אזורים שונים. טיפול זריקת PRP עובד על ידי גירוי תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ועושה שימוש בחומר ייחודי ומרוכז הנקרא פלזמה עשירה בטסיות. הפלזמה מכילה כמות גבוהה של חלבונים וגורמי גדילה (growth factors) המעודדים ריפוי והתחדשות.

בתחום האסתטיקה, הטיפול החדשני משמש להצערת העור בתור טיפול אנטי אייג’ינג מתקדם. הפלזמה העשירה בטסיות דם מעודדת ייצור של קולגן ואלסטין, מה שמסייע לטשטוש והעלמת קמטים ותיקון של רפיון העור. בנוסף לכך, זריקת PRP לפנים משמשת גם לטיפול יעיל בצלקות, כוויות, בעיות ורידים, רוזציאה, ועוד מצבים. בתחום האורתופדיה, המטרה העיקרית של זריקת PRP היא להפחית את הכאבים והדלקת במפרקים. הטיפול עוזר בשיפור טווחי התנועה ומסייע בהגדלת צפיפות העצם באזור המוזרק. בתחום שיקום השיער, טיפולי PRP לקרקפת מאפשרים להאט ואף לעצור את תהליך נשירת השיער וההתקרחות, ומעודדים את זקיקי השיער להצמיח שיער חדש ובריא.

כיצד טיפול זריקת PRP מתבצע?

טיפולי זריקת PRP עושים שימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם המכילה ריכוז גבוה של תאי גזע וחלבונים האחראיים לחידוש של רקמות פגועות. מה שמייחד את שיטת הטיפול החדשנית הזו, הוא בהחלט הטכניקה בה הטיפול מתבצע. הפלזמה העשירה בטסיות דם במסגרת טיפולי זריקת PRP מיוצרת על ידי הגוף באופן טבעי ונלקחת ישירות מדגימת הדם של המטופל/ת אשר עוברים את ההליך. 

אז איך זה עובד? להלן תהליך הטיפול בכמה נקודות:

דגימת דם נלקחת מהמטופל/ת

הרופא המומחה לוקח בשלב הראשון דגימת דם ישירות מהזרוע של המטופל או המטופלת אשר עוברים את הטיפול. השלב הזה דומה לבדיקת דם סטנדרטית וחיוני לביצוע ההליך, שכן מדגימת הדם מופקת הפלזמה העשירה בטסיות. 

טיהור וסנתוז הדם בצנטריפוגה

דגימת הדם שנלקחה בשלב הראשון מועברת לתוך מכשיר צנטריפוגה ייעודי המכיל ג’ל הפרדה. המכשיר החדשני מסוגל לסנן, להפריד ולמצות את חומר הפלזמה מדגימת הדם באמצעות תנועות סיבוביות מהירות. 

זריקת PRP לאזור המטופל

בזכות הסיבובים בצנטריפוגה, הרופא המומחה יכול להפיק את הפלזמה העשירה בטסיות אשר מכילה ריכוז הגבוה של הורמוני גדילה ולהפריד אותה משאר כדוריות הדם. לבסוף, בהתאם לסוג הטיפול והמטרה שלו, הפלזמה מוזרקת בעדינות ובאופן נקודתי. החומר המרוכז והמסונתז מסייע למנוע התקרחות, מעודד צמיחת שיער בקרקפת, משפר את מראה ומרקם עור הפנים, ומעניק טיפול יעיל בכאבי פרקים ופציעות ספורט.

מדוע זריקת PRP נחשבת לכה יעילה?

טיפולי זריקת PRP יכולים להחזיר את הגוף שלכם לפעולה טבעית ולהאיץ תהליכי ריפוי וצמיחה. הטיפול החדשני נחשב ליעיל במיוחד ומעניק פתרון אולטימטיבי למגוון מצבים שונים. ההליך עושה שימוש בטכניקות חדשניות ומתקדמות במטרה לסייע למטופלים לשפר את המראה החיצוני והתחושה הפנימית שלהם. שיטת הטיפול הייחודית בה נעשה שימוש במסגרת ההליך מאפשרת לשפר את הפעולה והריפוי של מספר אזורים שונים בגוף באופן טבעי. הטיפול נחשב לכה יעיל בעיקר בזכות העובדה שהוא מתבצע באמצעות חומר עצמוני. כלומר, הפלזמה העשירה בטסיות דם אשר זריקות PRP מכילות מופקת מהדם של המטופלים שעוברים את הטיפול. יתרון זה הופך את הטיפול לבטוח במיוחד, עם אחוזי הצלחה גבוהים ותוצאות מרשימות בכל פעם מחדש.

באילו מצבים ניתן לטפל בזריקת PRP?

זריקת PRP למפרקים

בתחום האורתופדיה פלזמה עשירה בטסיות מסייעת לתהליכי ריפוי של רקמות, להפחתת תהליכים דלקתיים ולהחזרת השרירים, הגידים והסחוסים למבנה תקין. החומר מאפשר לטפל בפציעות ספורט, שרירים תפוסים, גידים מתוחים ומפרקים כואבים.

טיפול PRP לשיקום השיער 

זריקת PRP לקרקפת מאפשרת לטפול במצבים של התקרחות ונשירת שיער. התופעות הללו כרוכות בהשפעה שלילית על המראה החיצוני של גברים ונשים כאחד וכן על תחושת הביטחון העצמי שלהם. זריקת PRP לטיפול בהתקרחות מסייעת לעצור את תהליך ההתקרחות, מעודדת את זקיקי השיער להצמיח שיער חדש, ומביאה למראה אסתטי משופר של שיער צפוף, בריא ושופע. 

PRP לשיפור מרקם העור

הזרקה עדינה וממוקדת של פלזמה עשירה בטסיות דם עוזרת לשפר ולחדש את מרקם העור, לטשטש קמטים ולשפר את המראה של הפנים. הפלזמה מסייעת לעבות ולדק את עור הפנים, להחליק קמטוטים ולשפר משמעותית את מרקם העור, גם במצבים של הצטלקות ואקנה. החומר המוזרק מעודד ייצור מחודש של קולגן באופן טבעי, מה שמסייע לשפר את המרקם והגוון שלו וגורם לפנים להראות צעירות ואטרקטיביות יותר. 

לסיכום 

אחד הטיפולים המתקדמים והפופולריים ביותר לחידוש תאים הוא טיפול זריקת PRP, או טיפול פלזמה עשירה בטסיות. ההליך מתבצע בשיטות חדשניות וכרוך בהזרקה נקודתית של חומר עצמוני לאזורים הפגועים בגוף המטופל או המטופלת. הפלזמה העשירה בטסיות מכילה כמות גבוהה של חלבונים וגורמי גדילה, ובכך מעודדת את תהליך ההתחדשות הטבעית של תאים ורקמות בגוף. הטיפול החדשני נחשב לבטוח ויעיל במיוחד עם תוצאות מרשימות. זריקת PRP מסייעת לטפל במצבים שונים כמו התקרחות, התבגרות עור הפנים וכאבי פרקים. ההליך מתאים בעיקר עבור אלו מכם אשר מחפשים אחר פתרונות אסתטיים עם תוצאה טבעית ושיפור מיטבי, הן במראה החיצוני והן בתחושה הפנימית.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו