טיפולי שיניים בטורקיה - חיוך נוצץ בלי לפגוע בכיס

השיניים שלנו הן חלק מרכזי במראה ובתחושת הביטחון העצמי שלנו. הן בעלות תפקיד מפתח ברווחה האישית שלנו וכמובן גם פועלות בתור כלי חשוב ללעיסה, אכילה ודיבור. חיוך מלא שיניים לבנות ונוצצות מעיד על רמה גבוהה של טיפוח עצמי ולעיתים גם על סטטוס. לצד זאת, זהו לא סוד כי טיפולי שיניים בארץ יכולים להגיע למחירים מאוד גבוהים ולמרות שרובינו אולי מעוניינים לטפח את השיניים, לעיתים המחירים הגבוהים וחוסר הזמינות עומדים בדרכינו. היום, ישראלים רבים בוחרים לעבור את הטיפולים שלהם בחו”ל, בעיקר בטורקיה. בשנים האחרונות טורקיה בנתה לעצמה שם ומוניטין גבוה בתחום אסתטיקת השיניים וכרגע היא נחשבת לבירת האסתטיקה ורפואת השיניים העולמית. טיפולי שיניים בטורקיה מהווים פתרון נהדר עבור ישראלים ואנשים מכל העולם המעוניינים לשפר את בריאות השיניים והמראה הכללי שלהם.

דף זה מרכז עבורכם את כל המידע הרלוונטי שחשוב לדעת לגבי טיפולי שיניים בטורקיה. איך זה עובד, כיצד אפשר לעשות זאת ואילו טיפולים פופולריים קיימים היום.

 

 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

מה צריך לדעת על טיפולי שיניים בטורקיה לפני שניגשים לעשות את הטיפול

ביונד אסתטיק

טורקיה הפכה למעצמה העולמית והגדולה ביותר בתחום של אסתטיקת השיניים ורפואת השיניים. התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מאפשרת לבצע את הטיפולים באופן מיטבי ולהגיע לתוצאה מרשימה ואיכותית בכל פעם מחדש. בזכות המוניטין הגבוה שלה, איכות הטיפולים המבוצעים בה והמחירים הנוחים – טורקיה נחשבת לבחירה הטובה ביותר בכל הנוגע לתחום הרפואה האסתטית בכלל וטיפולי השיניים בפרט. 

לטיפולי שיניים בטורקיה קיימים יתרונות רבים. המחירים הגבוהים במדינות כמו ישראל וארה”ב מביאים אנשים מכל העולם לחפש אחר חלופה במקומות זולים יותר. טורקיה מציעה טיפולים ברמה גבוהה ומקצועיות שיא, בעיקר בזכות התקדמות הטכנולוגיה המהירה שהמדינה עושה בתחום הרפואה האסתטית. היום, רופאים מכל העולם מגיעים להשתלמויות בטורקיה משום שזו מאגדת במקום אחד את מיטב הרופאים המומחים בתחומם ואת הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר. מעבר למחירים האטרקטיביים בהחלט, יש לזכור כי הרמה של הטיפולים שתעברו שם היא מבין הגבוהות בעולם, אם לא הגבוהה ביותר. במידה ותבחרו לעבור את טיפולי השיניים שלכם בטורקיה כמו שישראלים רבים ואנשים מכל העולם עושים מדי שנה – תיהנו מהיתרונות הרבים בנוסף להטבות אחרות עליהן נרחיב בהמשך.

אנשים בוחרים להגיע דווקא לטורקיה לצורך טיפולי השיניים שלהם ממגוון סיבות שונות. על מנת שנוכל לתת לכם מושג ברור יותר לגבי היתרונות הרבים שהחלטה זו טומנת בחובה; ריכזנו עבורכם כמה מהנקודות המרכזיות שעשויות להשפיע על ההחלטה שלכם ולעזור לכם לקבל את הבחירה הנכונה.

היתרון הבולט ביותר של טיפולי שיניים בטורקיה הוא כמובן המחיר האטרקטיבי שלהם. המחיר אותו מרפאות וקליניקות ידרשו בארץ, גבוה פי 2 או 3 מהמחיר עבור אותם טיפולים בטורקיה. עובדה זו נכונה לגבי כל טיפולי השיניים, כמו הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה, השתלת שיניים, טיפולים דנטליים, וכדומה. ביצוע טיפולי שיניים בטורקיה יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ולהעניק לכם תוצאה מרשימה ביותר בזמן קצר.

ניתן כמה דוגמאות להבדל במחירים. הלבנת שיניים למשל, תעלה לכם בטורקיה כ-250 אירו שהם שווי ערך ל-800 ש”ח. בארץ, לעומת זאת, המחיר הממוצע עבור טיפול זה נע בין 1,500 ל-2,500 ש”ח. בכל הנוגע להשתלת שיניים, המחיר בטורקיה הוא כ-400 אירו לשתל. כתר זירקוניה עולה 250 אירו, ביחד 650 אירו. בשקלים, המחיר מגיע ל-2,400 ש”ח לעומת 5,700 ש”ח בארץ לאותם הכתרים והשתלים בדיוק.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

טיפולי שיניים בטורקיה בליווי אישי מנציג ישראלי

חברות ישראליות מעניקות סיוע לישראלים המעוניינים לעבור טיפולי שיניים בטורקיה. הן מציעות מגוון רחב של חבילות אשר ניתן להתאים באופן אישי לכל מטופל ומטופלת. חבילות אלו כוללות שירותים שונים שיכולים לסייע לכם לעבור את טיפולי השיניים באופן מיטבי ולהנעים את החוויה הכללית שלכם. במסגרת החבילות אפשר לקבל את כל טיפולי השיניים להם אתם זקוקים, טיסות והעברות, לינה בבתי מלון מפוארים, נסיעות למרפאה, ועוד שירותים נוספים.

בנוסף לכך, היתרון הגדול של ביצוע הטיפולים בטורקיה בעזרתה של חברה ישראלית, הוא שהחברה מעניקה לכם ליוויי אישי צמוד מנציג ישראלי דובר השפה הטורקית. הנציג מתפקד בתור העוזר האישי שלכם לאורך הדרך וגם המתורגמן שלכם. הוא יטפל בכל האספקטים הטכניים של התהליך ויתרגם לכם את הרופאים המומחים וצוות המרפאה במהלכו של כל טיפול. הנציג ילווה אתכם לאורך כל תהליך הטיפולים שלכם, כבר מהרגע הראשון בארץ ועד לאחר שעברתם את טיפולי השיניים. עכשיו אתם יכולים להתמקד בטיפולים עצמם ובנופש שלכם ולהיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות. יתרון נוסף הוא שניתן להשלים את כל טיפולי השיניים שלכם בטורקיה תוך זמן קצר וליהנות מחיוך נוצץ ומרשים עם שיניים ישרות ולבנות מבלי להמתין בתורים ארוכים.

בניין גדול עם מגדלים ושקיעה

יעד תיירותי מבוקש

אחד היתרונות הנוספים של ביצוע טיפולי שיניים בטורקיה הוא כמובן האפשרות ליהנות מחופשה ומנוחה על הדרך. כאן אתם יכולים לקבל את כל הטיפולים המקצועיים ברמה הגבוהה ביותר מידי מיטב המומחים בעולם, וגם לזכות בחופשה מהנה באחד היעדים התיירותיים המבוקשים בעולם. המדינה מציעה לתיירים שלה מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות מרתקות ומעניינות, בהן תוכלו לבקר במסגרת הטיול שלכם. אפשר לקחת אתכם בני משפחה או חברים שיעניקו לכם תמיכה בזמן הטיפולים וייהנו יחד אתכם מחופשה קצרה ומרעננת.

מחירים נוחים ואטרקטיביים

אחד הפרמטרים המרכזיים אשר משפיעים על ההחלטה של ישראלים רבים לעבור טיפולי שיניים בטורקיה, הוא המחיר. האיכות של טיפולי שיניים בטורקיה היא בין הטובות בעולם ולמדינה יש מוניטין של אירוח בסטנדרט גבוה, במחירים נוחים.

אדם במרפאת שיניים
אנשים מראים שיניים לבנות

ליוויי אישי מנציג ישראלי

במטרה לסייע לישראלים לעבור טיפולי שיניים בטורקיה בקלות, חברות ישראליות מעניקות שירותי ליווי אישי במהלך הטיפולים. חברות אלו מציעות את כל החבילה הכוללת: טיסות והעברות, הסעות למרפאה וממנה, הטיפולים עצמם, לינה במלונות בסטנדרט גבוה וליוויי אישי מנציג ישראלי. החברות קיימות במטרה ללוות ישראלים בתהליך ביצוע הטיפולים הדנטליים שלהם בטורקיה. המומחים יעזרו לכם בכל צעד לאורך הדרך ויעניקו לכם הכוונה מקצועית בכל דבר שתצטרכו.

אז למה דווקא טיפולי שיניים בטורקיה בעצם?

טיפולי שיניים בטורקיה הפכו לתחלופה נהדרת עבור ישראלים רבים אשר מעוניינים לטפל באסתטיקת השיניים שלהם ומעדיפים לחסוך בכסף. היום אפשר ליהנות מחיוך נוצץ ואטרקטיבי גם מבלי לרוקן לעצמכם את הכיס. מעבר למחירים הנוחים, טורקיה מציעה למטופליה טיפולי שיניים ברמה הגבוהה ביותר בעולם והיא נחשבת לבירת האסתטיקה הרפואית ואסתטיקת השיניים העולמית. עם רופאים מומחים בעלי ניסיון רב, מכשור חדשני וטכניקות מתקדמות – אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הטיפול המיטבי. במטרה לסייע לישראלים לעבור את הטיפולים בקלות, חברות ישראליות מציעות חבילות טיפולים בטורקיה אשר משלבות את כל מה שתצטרכו במקום אחד. טיסות, לינה, טיפולי שיניים ברמה גבוהה וליוויי אישי מנציג ישראלי. הבחירה לעבור טיפולי שיניים בטורקיה היא בהחלט בחירה נכונה ומשתלמת ביותר, שתגרום לכם לא להפסיק לחייך.

69111dbf-51b3-44a4-b211-d791a018961c

רוצים להתחיל תהליך משנה חיים?

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים עכשיו

קוסמטיקאית ומטופלת
קוסמטיקאית עם ציוד מגן