השתלת שיער בטורקיה - שיער שופע בהליך פופולרי

מראה השיער שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הביטחון העצמי שלנו ולתפיסה שלנו כלפי עצמנו. עבור אנשים רבים, “יום שיער רע” הוא כבר בעיה ישנה משום שתופעה חדשה החליפה אותה, הלא היא נשירת שיער והתקרחות. תופעה זו נחשבת לשכיחה ביותר והיא מופיעה בקרב כ-80% מהגברים ו-40% מהנשים בעולם. מספרים אלו ממשיכים לעלות בעיקר בגלל קצב החיים המהיר שלנו אשר רוויי בסטרס ושימוש לא נכון בתכשירי שיער. בקרב אנשים אחרים, זוהי בעיה גנטית ואז שום תכשיר פלא לא יכול לעזור. התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מציעה פתרון אידאלי ויעיל לבעיה – השתלת שיער בטורקיה. היום, טורקיה נחשבת לבירת האסתטיקה העולמית ופוצרת דרך בתחום השתלות השיער, עם תוצאות מרשימות בכל פעם.

בדף זה ריכזנו עבורכם את כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול לגבי השתלת שיער בטורקיה. כיצד ההליך מתבצע, מהן השיטות השונות, למי הוא מתאים ומדוע כדאי לעבור אותו דווקא בטורקיה.

מה צריך לדעת על השתלת שיער בטורקיה לפני שניגשים לעשות את הטיפול

ביונד אסתטיק

בעשור האחרון, טורקיה בנתה לעצמה שם ומוניטין בתור בירת האסתטיקה והשתלות השיער העולמית. אנשים מכל העולם, גברים ונשים כאחד, נוהרים אליה בכל שנה באלפיהם במטרה לעבור טיפולים אסתטיים והשתלות שיער. למעשה, לפי נתונים סטטיסטיים הנכונים לתחילת שנת 2003, עולה כי מדי שנה מגיעים למדינה יותר מ-60,000 מטופלים למטרת טיפול השתלת שיער בטורקיה. כמות השתלות השיער אשר מבוצעת במדינה באופן כללי (יחד עם מטופלים ממדינות אחרות), עומדת על 150,000 לשנה. המספרים הללו בלבד יעידו על כך שאנשים כה רבים קיבלו את ההחלטה הנכונה.

אז מה בעצם הופך את טורקיה לכה ייחודית בכל הנוגע לתחום השתלות השיער? ובכן, האלמנט המרכזי הוא לפני הכל הטכנולוגיות והשיטות החדשניות בהם נעשה שימוש בטיפולים. הרופאים בטורקיה אשר מבצעים את ההליך הם מקצועיים, מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. פרמטר חשוב נוסף הוא המחיר האטרקטיבי. מטופלים אשר בוחרים לעבור השתלות שיער בטורקיה יכולים ליהנות מכל היתרונות הללו ועוד רבים אחרים ולזכות בחופשה קצרה בעודם עושים זאת. רמת תודעת השירות בטורקיה היא מבין הגבוהות בעולם, שם תהיו בטוחים שתקבלו שירות איכותי, טיפול מקצועי, תוצאות מרשימות, וגם את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

לביצוע ההליך החדשני הזה דווקא בטורקיה קיימים עוד מגוון יתרונות שכדאי להכיר. בין הסיבות הבולטות ביותר מדוע אנשים כה רבים מכל העולם בוחרים לעבור השתלת שיער בטורקיה, נמנים בעיקר המחירים הנוחים והאטרקטיביים, רמת מקצועיות גבוהה, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ושירות מיטבי. היתרונות של השתלת שיער בטורקיה במספר נקודות:

השתלת שיער בשיטת FUE, או בשמה המלא Follicular Unit Extraction מבוצעת בשיטה מתקדמת בעלת 3 שלבים. זקיקי השיער נלקחים מהאזור התורם בגוף באמצעות מחט דקיקה. האזור התורם יהיה בדרך כלל הקרקפת האחורית, הזקן או בית החזה. הזקיקים שנלקחו נחשבים לזקיקי שיער “חיים” ומכילים את החומר הגנטי של השערה הבריאה. לאחר מכן, הרופא המומחה מבצע נקבים זעירים שלתוכם יושתל השיער. הזקיקים עוברים חיטוי ואז מושתלים בנקבים בקרקפת, בצפיפות ובעומק שתוכננו מראש על ידי הרופא המטפל. שיטה זו נחשבת לפופולרית במיוחד ויכולה להעניק תוצאות מרשימות.

במסגרת שיטה ייחודית זו מתבצע שלב פתיחת התעלות באמצעות להבים מיוחדים העשויים מאבן ספיר. הלהבים הללו מחליפים את להבי הפלדה בהם נעשה שימוש בעבר ולכן הטיפול נחשב לגרסה משודרגת של שיטת ה-FUE.  להבי הספיר יכולים לפתוח תעלות קטנות יותר ובכך למזער את היווצרות הגלדים. השימוש בלהבים מסוג זה נועד להאיץ את תהליך ההתאוששות של הקרקפת לאחר השתלת השיער. שיטה זו מאפשרת להשתיל כ-4,000 זקיקי שיער במפגש אחד האורך כ-6 שעות.

רופאים רבים מהעולם כולו מגיעים לטורקיה לשם השתלמויות בתחום ההתמחות שלהם. עובדה זו נעוצה בעיקר בכך שהרופאים בטורקיה נחשבים למומחים ולמנוסים ביותר בתחום, עם רזומה מרשים של אלפי טיפולים. בטורקיה תוכלו לעבור השתלת שיער בכל השיטות החדשניות והמתקדמות ביותר בעולם, המשתמשות בטכנולוגיות הכי עדכניות שקיימות היום.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

שלבי התהליך של השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה בסיוע ישראלי

מחירים נוחים ואטרקטיביים

בגלל המחירים הגבוהים בארץ וחוסר הזמינות של הרופאים המומחים, ישראלים רבים בוחרים לעבור היום השתלת שיער בטורקיה. טיפולים אסתטיים נחשבים ליקרים במיוחד בארץ, בעוד בטורקיה טווח המחירים עבור השתלת שיער הוא נמוך פי 2 או 3 מהמחיר בארץ, עבור אותם הטיפולים בדיוק.

השתלת שיער בטורקיה

רמת מקצועיות גבוהה

טורקיה נחשבת לבירת האסתטיקה העולמית ולפורצת דרך מובילה בתחום השתלות השיער. מעמד גבוה זה תלוי בגורמים רבים ואחד מהם הוא רמת המקצועיות הגבוהה של הרופאים וצוותי המרפאות. בטורקיה, ישנו דגש בולט במיוחד על תודעת השירות ועל המקצועיות. הרופאים מעודכנים כל הזמן בשיטות החדשניות ביותר ולומדים מסביב לשעון במטרה להעניק לכל מטופל ומטופלת את התוצאה הטובה ביותר.

השתלת שיער בטורקיה

רופאים מומחים ומנוסים

המרפאות והקליניקות המתמחות בהשתלת שיער מעסיקות את מיטב המומחים בתחום. הרופאים אשר מבצעים את הטיפולים הם בעלי ניסיון רחב של עשרות שנים במקצוע ובביצוע הטיפול. בשל הביקוש הגבוה במדינה לטיפול החדשני הזה, עוד ועוד מרפאות לרפואה אסתטית מתחילות לשלב את ההליך. מרפאות אלו הן בעלות שם עולמי ומוניטין גבוה, ובעקבות כך דואגות שהטיפול יתבצע על ידי רופאים מומחים ומנוסים בלבד.

השתלת שיער בטורקיה

חופשה במרחק טיסה קצר

הטיסה לטורקיה היא קצרה ומאפשרת לכם להרגיש בחופשה מהנה בזמן שאתם עוברים את הטיפול. היום אפשר לעבור את ההליך בעזרתן של חברות ישראליות המעניקות סיוע למטופלים ישראלים בטורקיה. החבילות כוללות שהייה במלון של 5 כוכבים ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, הן כוללות גם את כל הדברים החשובים שתצטרכו: טיסות והעברות, הסעות משדה התעופה למרפאה, לינה במלונות מפוארים וליווי צמוד של נציג ישראלי מהארץ.

השתלת שיער בטורקיה

טיפולים בליווי אישי מנציג ישראלי

החברות אשר מציעות חבילות טיפולי השתלת שיער בטורקיה מאפשרות לישראלים לעבור את ההליך בקלות, במהירות ועם סיוע צמוד. החברות מטפלות בכל הבירוקרטיה והמסמכים שלכם ומעניקות לכם את ההזדמנות להתמקד בטיפול ובהחלמה שלכם ממנו. במסגרת החבילות אתם מקבלים ליוויי אישי מנציג ישראלי אשר דובר את השפה הטורקית. הנציג יעזור לכם בכל הדברים שתצטרכו ויתרגם עבורכם את צוות המרפאה והנחיות הרופא המומחה. הוא יהיה אתכם בכל צעד לאורך התהליך וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

השתלת שיער בטורקיה

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות

השיטות השונות של השתלת שיער בטורקיה עושות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר שקיימות היום. טורקיה ידועה בהתקדמות המהירה של הטכנולוגיה שלה אשר רק הולכת וצוברת תאוצה מדי שנה. תחום הרפואה האסתטית נהנה מכל החידושים העכשוויים ביותר, עם מכשור חדשני וטכניקות מדויקות בהתאמה אישית לכל מטופל/ת.

אז למה דווקא השתלת שיער בטורקיה בעצם?

השתלת שיער בטורקיה נחשבת לפתרון נהדר עבור אלו מכם אשר מעוניינים לעבור את ההליך החדשני הזה וליהנות מתוצאות מיטביות ברמה הגבוהה ביותר. טורקיה נחשבת לבירת השתלות השיער העולמית ומציעה למטופליה את הטכנולוגיות החדשניות ביותר, הרופאים המומחים והמנוסים בעולם ומחירים אטרקטיביים. בנוסף, היום אתם יכולים לעבור השתלת שיער בטורקיה במסגרת חבילה ייחודית של חברות ישראליות. חברות מקצועיות אלו מספקות את כל מה שאתם צריכים בשביל לעבור את הטיפול בקלות ומציעות את כל מה שאתם צריכים, לצד ליווי אישי מנציג ישראלי דובר השפה הטורקית. היום גם אתם יכולים ליהנות משיער שופע ומלא עם טיפול חדשני ממיטב המומחים בבירת האסתטיקה העולמית.

138479323_10218743030028584_5710406121618200993_o

השתלת שיער בטורקיה עם ליווי ישראלי

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים עכשיו

השתלת שיער בטורקיה
השתלת שיער בטורקיה