טיפולי בוטוקס

טיפולי בוטוקס – מראה צעיר ורענן בכל גיל

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בוטוקס נחשב לאחד החומרים הפופולריים והאהובים ביותר בתחום הרפואה האסתטית. אנשים רבים לא מוכנים לקבל את סימני ההזדקנות הבלתי נמנעים שהתקדמות הגיל כופה עלינו – ובוחרים לעבור טיפולי בוטוקס. הטיפולים הללו עושים שימוש בחומר ייחודי אשר פועל במטרה לעצור את פעולת השרירים ובכך מקנה מראה צעיר, חלק וחינני. הטיפול נחשב לפופולרי בכל העולם, עם סלבריטאים רבים שעוברים אותו כחלק משגרת הטיפולים האסתטיים המחמירה שלהם ומשבחים בשקיפות מלאה את התוצאות המרשימות שלו.

במאמר זה נדבר על כל מה שרציתם לדעת לגבי טיפולי בוטוקס ולא העזתם לשאול. מה זה בוטוקס, איך החומר פועל, למי הטיפול מתאים ומאיזה גיל? המשיכו לקרוא וגלו. 

מה זה בוטוקס וכיצד הטיפול מתבצע?

רעלן הבוטולינום טוקסין, הוא חלבון ייחודי אשר מופק באופן סינטטי מחיידק בשם קלוסטרידיום בוטולינום. החלבון הזה עושה פעולה מרשימה כאשר הוא מוזרק ישירות לשכבת הדרמיס בעור. לאחר ההזרקה שלו, בוטוקס עוצר את התגובה העצבית המשודרת מהמוח לשרירים ובכך “מקפיא” את פעולתם של שרירי הפנים אליהם הוא מוזרק. החומר חודר ישירות לתא העצב ומעכב שחרור של בועות אשר מכילות אצטילכולין לתאי השרירים. פעולה זו גורמת לשיתוק והרפיה של השרירים. בין היתר, בשל סיבה זו, טיפולי בוטוקס נחשבים לפתרון המיטבי עבור קמטים דינמיים (של שרירים). הבוטוקס גורם להיחלשות שרירי הפנים ובכך מפחית את הופעתם של קמטי ההבעה בפנים. 

מהם קמטי הבעה בפנים ואיך הם נוצרים?

נוצרים קמטי הבעה בפנים עקב התכווצות חוזרת ונשנית של שרירי הפנים, שלאורך זמן עלולים לגרום לעור להתקמט ולקפל, מה שמוביל להיווצרות של קווים וקמטים.
נוצרים קמטי הבעה בפנים עקב התכווצות חוזרת ונשנית של שרירי הפנים, שלאורך זמן עלולים לגרום לעור להתקמט ולקפל, מה שמוביל להיווצרות של קווים וקמטים.

טיפולי בוטוקס עוצרים את פעולתם של קמטי הבעה בפנים. אך מה אלו קמטי הבעה ואיך הם שונים מקמטים אחרים שנוצרים בפנים? נסביר. הפנים שלנו בנויות מ-42 שרירים. כל השרירים האלו זזים באופן תמידי, אינספור פעמים בחיים שלנו. מתוך השרירים הללו, ישנם כאלו אשר חוזרים על אותה התנועה מיליוני פעמים במהלך חיינו. עם השנים, העור שלנו מאבד מנפחו והאלסטיות שלו ובכך נוצרים קמטים על גבי העור. הקמטים הבולטים ביותר ואלו שמופיעים ראשונים, הם קמטי ההבעה. אלו מופיעים בעיקר באזורים כמו המצח, בין הגבות ובצדי העיניים. כמו כן גם האזור מסביב לפה שלנו זז המון ונוצרים קמטים מסביב לפה וגם קמטים באזור הצוואר. בכל אלו ניתן לטפל היום בעזרת טיפולי בוטוקס אשר פועלים במטרה לעצור את פעולת השרירים ובכך מחליקים את הקמטים ומקנים מראה חלק ומתוח.

טיפולי בוטוקס משמשים בעיקר למטרות קוסמטיות, כמו הפחתת הופעת קמטים וקמטוטים בפנים.

לאילו מטרות טיפולי בוטוקס משמשים בעיקר?

הזרקות בוטוקס מיועדות במטרה למלא קמטים באזורים בהם שרירי ההבעה צמודים לעור. עיקר השימוש בחומר ייחודי זה הוא עבור קמטים בשליש העליון של הפנים: הקמטים בין הגבות (קמטי זעף), קמטי המצח העליון, והקמטים בצדי העניים (המכונים רגלי עורב). תחום הרפואה משתמש גם הוא בבוטוקס, בתור טיפול יעיל במיוחד למצבים שונים. הפופולריים ביניהם הם הרפיית גידי צוואר מתוחים, טיפול בצניחה של זווית הפה אחרי פגיעה מוחית, טיפול בהגדלה של שרירי הלעיסה, הפחתה ומניעה של הזעת יתר, טיפול בפזילה בעיניים, ועוד מגוון מצבים אחרים.

היכן ניתן לעבור טיפולי בוטוקס ומי מבצע אותם?

טיפולי בוטוקס מתבצעים רק על ידי רופאים מומחה לרפואה אסתטית, בקליניקה או מרפאה מקצועית בלבד. הרופא המטפל מבצע פעולה עדינה אשר דורשת רמת מיומנות גבוהה. במהלך הטיפול עליו להתמקד רק באזור הדרוש ולדאוג כי רק השרירים הייעודיים לא יזוזו מבלי להשפיע על שרירים ואזורים אחרים בפנים. כאשר טיפולי בוטוקס מבוצעים על ידי רופא מומחה בקליניקה מקצועית, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תוצאה מרשימה במיוחד. 

מה מומלץ לעשות אחרי טיפולי בוטוקס?

טיפולי בוטוקס יכולים לשמש גם למטרות רפואיות, כמו טיפול במיגרנות כרוניות, הזעת יתר ועוויתות שרירים.
טיפולי בוטוקס יכולים לשמש גם למטרות רפואיות, כמו טיפול במיגרנות כרוניות, הזעת יתר ועוויתות שרירים.

לאחר טיפול בוטוקס, חשוב לוודא שאתם פועלים בדיוק לפי הנחיות הרופא המומחה וצוות המרפאה ונמנעים לעשות מספר דברים שעלולים לפגוע בתוצאות. משום שלבוטוקס לוקח זמן להתיישב במקום אליו הוא הוזרק, תצטרכו להמתין לפחות 4 שעות לפני שתכלו לשכב או ללכת לישון. בנוסף לכך, חשוב גם לשמור על ראש מורם בזמן הזה. הימנעו מפעילות מאומצת או התעמלות גופנית ושמרו על עמידה או ישיבה זקופה. כמו כן, אין להניח קרח על האזור, לעסות אותו או לעבור טיפול פנים מיד אחרי טיפולי בוטוקס.

לכמה זמן נשמרת תוצאת הטיפול ומתי יש לחזור עליו?

טיפולי בוטוקס צריכים להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע רפואיים מוסמכים בעלי ניסיון במתן הטיפול כדי להבטיח תוצאות בטוחות ויעילות.
טיפולי בוטוקס צריכים להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע רפואיים מוסמכים בעלי ניסיון במתן הטיפול כדי להבטיח תוצאות בטוחות ויעילות.

ההשפעה של טיפולי בוטוקס היא זמנית ונשמרת לתקופה של בין 4 ל-6 חודשים. בתום תקופה זו השרירים חוזרים לפעולה ואיתם גם הקמטים יופיעו שוב. אל דאגה כי ניתן לחזור על הפעולה ברגע שהשפעת החומר מתחילה להיטשטש וליהנות ממראה צעיר ורענן למשך זמן רב. כדאי לדעת כי ההשפעה של החומר הייחודי הזה מתייעלת יותר ויותר לאחר כל טיפול. טיפולים חוזרים מאריכים את הזמן שהחומר עובד בעור ומאפשרים לבצע את ההליך בתדירות פחות גבוהה ככל שהזמן עובר. מטופלים רבים העידו על כך שבהזרקה הראשונה שלהם תוצאות הטיפול נשמרו לתקופה של כ-4 חודשים, בפעם השנייה ל-10 חודשים ובפעם ה-3 כמעט לשנה.

לסיכום

בוטוקס מונע את היווצרות הקמטים בעור בכך שהוא מרפה את השרירים באזור ומשתק אותם. החומר הייחודי משמש גם למטרות אחרות בתחום הרפואה כמו טיפול במיגרנות וכאבי ראש, טיפול בעוויתות וספטיות, מניעת חריקת שיניים, הפחתה ומניעה של הזעת יתר, ועוד. טיפולי בוטוקס נחשבים לטיפולים האסתטיים הפופולריים והאהובים ביותר בקרב אנשים רבים בכל העולם. כאשר הם מבוצעים במטרה להפחית קמטים, הטיפולים מתאימים לנשים וגברים כאחד, לרוב מעל גיל 30. החומר הייחודי הזה פועל באופן מרשים ומאפשר לפנים לקבל מראה צעיר ורענן בכל גיל.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו