בוטוקס במצח

בוטוקס במצח – להיפטר מקמטי ההבעה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בוטוקס במצח נחשב לטיפול היעיל והאידאלי לפתרון של קמטי הבעה וקמטוטים במצח. הוא מאפשר קבלת מראה מצח נקי מקמטים ומנקה למטופל או המטופלת מראה צעיר, ארשת פנים נעימה ועור חינני וקורן. טיפולי בוטוקס במצח הם פופולריים ביותר בקרב גברים ונשים כבר מאז שאושרו על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) בשנת 2002. בוטוקס נחשב למוצר מספר 1 המוכר מסוגו בשוק והוא שומר על מקומו בפסגת האסתטיקה הרפואית גם היום, 20 שנה קדימה בשנת 2023.

במאמר זה נסקור כל מה שרציתם לדעת על בוטוקס במצח. למי הטיפול מתאים, כיצד הוא מתבצע, לכמה זמן התוצאות נשמרות וטיפים שיעזרו לכם להכיר את הטיפול האהוב והפופולרי הזה יותר לעומק.

מהו טיפול בוטוקס במצח ולמי הוא מתאים?

בוטוקס, או בשמו המלא בוטולינום טוקסין, הוא חלבון אשר מופק מחיידק בשם קלוסטרידיום בוטולינום. החלבון הזה פועל באופן ייחודי וממוקד לאחר שהוא מוזרק לתוך השכבה התת עורית, ומעכב את התגובה העצבית על השרירי ההבעה אליהם הוא מוזרק. בוטוקס במצח מרפה את השרירים באזור ומשתק אותם כך שלא יוכלו לזוז יתר על המידה ובכך מונע את היווצרות הקמטים ומותיר מצח חלק ומתוח. טיפול זה מוכרח להתבצע רק על ידי רופא מקצועי ומומחה לרפואה אסתטית בכדי להבטיח תוצאה מיטבית ומדויקת. הרופא המטפל חייב לבצע פעולה דקדקנית ולוודא כי רק השרירים במצח לא יזוזו מבלי להשפיע על הגבות או על שרירים אחרים שאנו לא מעוניינים לגעת בהם.

טיפול בוטוקס במצח מתאים לאנשים אשר לא מוכנים להיכנע לסימני הגיל הטבעיים שכופים את עצמם על כולנו ובוחרים ליהנות ממראה צעיר למשך שנים ארוכות. הפנים שלנו מלאות שרירים בדומה לכל חלק אחר בגופנו. שרירי פנים יזוזו הכי הרבה במהלך חיינו באופן טבעי בשל הבעות הפנים האינסופיות שאנו עושים בכל יום. בשל כך נוצרים קמטים המכונים קמטי הבעה, אשר לרוב ממוקמים במקומות כמו המצח, בין הגבות, ובצדי העיניים. טיפול בוטוקס במצח נפטר מקמטי ההבעה באזור זה באופן אידאלי ומאפשר למטופלים ליהנות ממראה צעיר ורענן למשך שנים.

מה ההבדל בין בוטוקס לחומרי מילוי?

היום, מעבר לבוטוקס קיימים גם חומרי מילוי שונים אשר עושים פעולה של מילוי קמטים ושיפור מרקם העור. אנשים רבים עלולים לבלבל בין השניים ולחשוב שבוטוקס הוא גם כן חומר מילוי, אך הדבר רחוק מלהיות נכון. מדובר בשני חומרים שונים בעלי מטרות שונות ותוצאות אחרות. בוטולינום טוקסין פועל על קמטים פעילים (קמטי הבעה) אשר נוצרים כתוצאה מהתכווצות השרירים באזור העליון של הפנים, בייחוד באזור המצח. בשל העובדה שבוטוקס פועל לשיתוק השרירים, הוא מהווה את הפתרון הטוב ביותר עבור קמטי ההבעה האלו שזזים ללא הרף. 

כאשר זה נוגע לקמטים באזורים אחרים כמו בחלקו התחתון של הפנים למשל, שם נהוג להשתמש בחומרי מילוי, בעיקר מסוג חומצה היאלורונית. חומר זה פועל במטרה להחזיר נפח שאבד לפנים, למלא את הקמטים, לעצב ולפסל חלקים בפנים ולשפר את המראה הכללי. הוא מוזרק לרוב לאזורים בחלק התחתון של הפנים, כמו מסביב לפה וסביב השפתיים. שם קיימת כמות קטנה יותר של קמטי הבעה ויותר קמטים בעור הנוצרים מהשפעות סביבתיות ואורח חיים. ההבדל המרכזי בין בוטוקס לבין חומרי מילוי כמו חומצה היאלורונית הוא שהחומצה ההיאלורונית לא גורמת להחלשה ולשיתוק של פעולת השרירים ולכן היא לא מתאימה לאזור המצח, אך היא נהדרת עבור אזורים אחרים בפנים וכן גם עבור פיסול הפנים מחדש כמו עיצוב קו לסת, פיסול אף, מילוי ועיבוי שפתיים ועוד מגוון רחב של טיפולים.

מתי כדאי להתחיל עם טיפולי בוטוקס במצח?

הגיל הממוצע להתחלת טיפולי בוטוקס במצח הוא סביב גיל 35. אנשים רבים יבחרו לעבור אותו כבר הרבה לפני, בהתאם למצבם והרצון האישי שלהם. גורמים רבים משפיעים על הזדקנות העור והיווצרות של קמטי הבעה במצח. ביניהם גנטיקה, אורח חיים, השפעה סביבתית, זיהום אוויר, עישון, הרגלים, תזונה, מחסור בוויטמינים, ועוד אחרים. במידה וקיימים קמטים רבים וחריצים עמוקים במצח, אפשר להתחיל מוקדם יחסית.

כדי לדעת, כי ככל שאתם מתחילים עם טיפולי בוטוקס במצח מוקדם יותר (בגילאי 30 לעומת 45 למשל), הקמטים שלכם ייראו פחות חמורים עם הזמן. לאחר מספר טיפולים שרירי הפנים מתכווצים, מה שמאפשר לבצע את הטיפולים עם מרווחים מעט יותר ארוכים לאחר תקופה של התמדה וחידוש האפקט בזמן. התוצאה הסופית נשמרת באופן מיטבי ואפשר ליהנות ממראה צעיר וחינני לאורך זמן.

מה לגבי טיפול בוטוקס במצח בפעם הראשונה?

בפעם הראשונה שמוזרק בוטוקס למצח השינוי מתרחש תוך 2-8 ימים. התוצאה הסופית של הטיפול ניכרת רק לאחר שבועיים, בתום תהליך ההחלמה. במהלך 24 השעות לאחר הטיפול, יש להימנע מעיסוי או שפשוף המצח בכדי שהבוטוקס יתייצב. כמו כן, מומלץ גם להימנע מפעולות אשר מזרימות את הדם כמו שתיית אלכוהול, חשיפה ישירה לשמש, שתיית משקאות חמים, ופעילות פיזית מאומצת.

לכמה זמן נשמרת התוצאה של טיפול בוטוקס במצח?

בשביל לראות את התוצאה הסופית של טיפול בוטוקס במצח יש להמתין שבועיים עד שהחומר מתייצב באופן מלא בעור ותופעות הלוואי הקלות חולפות לחלוטין. ההשפעה של הזרקת בוטוקס במצח מחזיקה מעמד בדרך כלל בין 4 ל-6 חודשים. בחלוף הזמן הזה, פעולת השרירים בפנים חוזרת בהדרגה, הקמטים והקמטוטים מתחילים להופיע מחדש ויש צורך לבצע את הפעולה פעם נוספת. ככל שממשיכים בטיפולים הקמטים יתחילו להיטשטש יותר מטיפול לטיפול ומצבם ישתפר באופן משמעותי. 

לסיכום

בוטוקס במצח הוא הטיפול האידאלי למניעת קמטי הבעה במצח ומהווה את הפתרון האולטימטיבי להופעת הקמטים והמראה המבוגר שהם מקנים. הוא מומלץ כבר מגילאי 35 אך יש אנשים שירצו לעבור אותו גם לפני גיל 30, בהתאם למצב הקמטים שלהם במצח והצורך להעלימם. תוצאות הטיפול המרשימות נשמרות לתקופה של עד 6 חודשים, לאחריה יש צורך לחזור על הפעולה פעם נוספת לשמירה על התוצאות והמראה הצעיר והחינני. אלו מכם שיבחרו לעבור טיפולי בוטוקס במצח יכולים להיות בטוחים שהמראה הכללי שלכם ישתפר, כמו גם הביטחון העצמי והתחושה האישית. טיפול ייחודי ויעיל זה מאפשר לנשים וגברים בכל גיל לקבל מראה פנים צעיר וזוהר.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו