חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

חומצה היאלורונית לטיפול מתחת לעיניים – תגיד שלום לעיניים עייפות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אחד החומרים הפופולריים ביותר בהם נעשה שימוש בתחום הרפואה האסתטית הוא חומצה היאלורונית. חומר המילוי הייחודי מאפשר להעיק פתרון יעיל למגוון רחב של מצבים בשל תכונותיו המרשימות. הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מאפשרת למלא את השקעים באזור וגורמת למראה רענן וצעיר יותר. החומר נחשב לעיל במיוחד לטיפול בשקעי עיניים בעיקר בשל העובדה שהוא כה בטוח לשימוש בזכות רמת התאימות-הביולוגית הגבוהה שלו עם הגוף. החומר מתייצב בשכבה התת עורית לאחר הזרקתו והתוצאה של הטיפול נשמרת בדרך כלל למשך זמן רב יותר מאזורים אחרים בפנים. 

אז מהו טיפול הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? כיצד הוא מתבצע ולמי הטיפול מתאים בעיקר? המשיכו לקרוא וגלו.

מה זה חומצה היאלורונית וכיצד החומר פועל?

חומצה היאלורונית הינה סוג של חומר מילוי המשמש בטיפולים אסתטיים למילוי נפח בפנים ולהחלקת קמטים. חומרי מילוי (פילרים) משמשים למספר מטרות כגון פיסול, הדגשה או מילוי האזורים בפנים שאבד בהם הנפח עקב התבגרות העור. חומצה היאלורונית היא מרכיב חלבוני טבעי המצוי בגוף האדם, כ-15 גרם. החומר מרוכז באזור המפרקים והסחוסית ומהווה בולם זעזועים במקרים של טראומה או מכה באזורים הרגישים הללו. בעור תפקידו למלא נפחים ולשפר את מרקם העור והגמישות שלו. בזכות העובדה הזו, החומר נחשב לבטוח במיוחד לשימוש ובעל ביו-קומפטביליות (תאימות ביולוגית) גבוהה עם הגוף שלנו, מה שאומר שההליך כרוך במינימום תופעות לוואי או סיבוכים אפשריים. חומר המילוי הייחודי מספק תכונות של לחות, מילוי והוספת נפח.

מהם שקעי עיניים ואיך הם נוצרים?

ככל שאנו מתבגרים, התהליכים הטבעיים של גופנו מאטים באופן משמעותי, ועד גיל 60 הייצור של חומצה היאלורונית בגוף באופן טבעי פוחת ואף עוצר כליל. המחסור בייצור החומצה ההיאלורונית, הקולגן והאלסטין בעור גורם לעור להפוך לדק ויבש יותר. מאגרי שומן תת עורי צונחים עם הזמן כלפי מטה בגלל כוח הכבידה ונוצר מצב של חוסר נפח באזורים מסוימים בפנים, מה שמוסיף למראה המבוגר אף יותר. במקרים מסוימים יעלה הצורך בהליכים כירורגיים כמו ניתוח עפעפיים או מתיחת פנים על מנת להיפטר מעודפי העור, אך הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מאפשרת לתקן את המראה העייף ומעניקה פתרון יעיל לאנשים רבים בטווח גילאים רחב, מבלי לרדת מתחת לסכין.

למה דווקא חומצה היאלורונית באזור שקעי העיניים?

במהלך החיים אנחנו חשופים למגוון של גורמים המשפיעים על המראה של העור שלנו, כדוגמת אורח חיים והרגלים, חשיפה לשמש, זיהום אוויר וכדומה. כל אלו יכולים לבגר את המראה והמרקם של עור הפנים ולהוביל למצבים של שקעי עיניים עמוקים. האזור סביב העיניים הוא אחד האזורים העדינים והבולטים ביותר בפנים ולכן חשוב לשמור עליו בריא ומלא לחות. המראה של שקעי העיניים שלנו משפיע באופן דרסטי על המראה הכללי של הפנים. כאשר קיימים שקעים עמוקים באזור, הפנים נראות עייפות, מבוגרות וחסרות חינניות. הזרקה ממוקדת ועדינה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מאפשרת לעזור בהפחתת המראה והעומק של קמטים, עיגולים שחורים ושקעים. 

למי טיפול חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מתאים?

בכל שנה לאחר גיל 30, העור שלנו מאבד כ-1% מכמות החומצה ההיאלורונית הטבעית שלו. לכן טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מתאימים לרוב לאחר גיל 30. נשים וגברים בארץ ובעולם יבחרו לעבור את הטיפול אף מוקדם יותר, במקרים בהם שקעי העיניים שלהם בולטים ומפריעים להם. הטיפול מתבצע על ידי שימוש במחט קטנה המוחדרת לעור משני צידי ארובת העין, באזור הלחי העליונה. ההליך משפר את מראה השקעים באופן דרסטי ומאפשר להעניק לפנים מראה כללי צעיר, ערני ורענן יותר. 

יתרונות של הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי בעל יתרונות רבים לעור הפנים שלנו, ובייחוד לעור העדין מתחת לעיניים. הזרקה של החומר לשכבה התת עורית מסייעת להפחית קמטים וקמטוטים, למלא שקעים, לשפר את גמישות העור ולהעניק לו את הלחות שחסרה לו. חומר המילוי הייחודי מסייע להעניק לחות ומספק חומרי הזנה לאזור זה ובמקביל מחליק את הקמטים, מטשטש את העיגולים השחורים וממלא את הנפחים החסרים. הזרקה עדינה של חומר המילוי לאזור מאפשרת קצב פירוק נמוך יותר בשל העובדה ששקעי העיניים הם יחסית סטטיים. בזכות כך, תוצאות הטיפול המרשימות נשמרות למשך תקופות זמן ארוכות יותר וניתן לחזור עליו אחת לשנה או שנתיים.

היכן הטיפול מתבצע ועל ידי מי?

טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מתבצעים במרפאה או קליניקה לרפואה אסתטית על ידי רופא מומחה לטיפולים אסתטיים. התוצאות של הטיפול יכולות להשתנות במידה ניכרת בהתאם לרמת המומחיות של הרופא המטפל ושל הקליניקה או המרפאה שלכם. למרות שההליך לא אורך יותר מ-20 דקות ברוב המקרים, ביצוע הטיפול דורש רמת מיומנות גבוהה, בעיקר בשל העובדה שההזרקה מתבצעת באזור כה עדין ומרכזי בפנים. הרופא חייב להיות בעל ניסיון בביצוע ההליך ולכן חשוב לבחור את הצוות המטפל שלכם בקפידה. 

לסיכום

ככל שאנחנו מתבגרים, תהליך ההזדקנות הטבעי גורם לשינויים רבים ובולטים במראה עור הפנים, במיוחד באזור העדין סביב העיניים. הזרקה ממוקדת של חומצה היאלורונית לאזור השקעים מתחת לעיניים הם דרך נהדרת להעצים את היופי הטבעי שלכם כך שתוכלו להיראות ולהרגיש צעירים יותר ולשפר את המראה הכללי של הפנים בכמה רמות. חומר המילוי הייחודי מסייע בטיפול בשקעי העיניים, הפחתת קמטים, עיגולים שחורים ונפיחות. מילוי השקעים מעניק אפקט מרשים של עיניים ערניות וחיוניות, בלי השקעים העמוקים שנוצרו עם הזמן וללא קמטים. חומר המילוי הייחודי צובר פופולריות רבה בארץ ובעולם ומעניק פתרון יעיל לטווח הארוך, עם תוצאה מרשימה הנשמרת עד כשנתיים מעת ביצוע הטיפול.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו