בוטוקס לגברים

בוטוקס לגברים – ריענון המראה בטיפול אחד

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מראה הפנים שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הביטחון והדימוי העצמי. הפנים הן כרטיס הביקור שלנו בחיים וככאלו, האסתטיקה והאטרקטיביות שלהן בעלות חשיבות רבה. בעשור האחרון, יותר ויותר גברים הפכו מודעים למראה החיצוני שלהם באופן כללי ולמראה הפנים בפרט. עם השנים, העור הופך רפוי יותר ונוצרים קמטים עמוקים וחריצים בפנים. בגלל שלגברים יש עור עבה יותר מנשים, הם חווים סימני הזדקנות והופעה של קמטי הבעה באופן מהיר ועמוק יותר. הקמטים מקנים מראה מבוגר ועייף יותר שלא מתאים לגיל האמיתי ולנפש הצעירה של גברים רבים. תחום הרפואה האסתטית מציע פתרון אידאלי לתופעה הזו, הלא הוא בוטוקס לגברים. טיפולי בוטוקס מאפשרים למנוע את תזוזתם של שרירים מסוימים אשר יוצרים קמטים, להחליק את החריצים ולרענן את מראה העור.

מהם טיפולי בוטוקס לגברים? כיצד הם מתבצעים? באילו מקרים הם מתאימים ומתי? כל התשובות מחכות לכם כאן במאמר.

לפני הכל – מה זה בוטוקס?

בוטוקס הוא חומר חלבוני ייחודי אשר מופק במעבדה מחיידק הקלוסטרידיום בוטולינום. כאשר החומר מוזרק לשכבה התת עורית בגוף, הוא עושה פעולה מרשימה של “הקפאת” השרירים אליהם הוא מוזרק. החומר חודר לתא העצב ומעכב שחרור של אצטילכולין, מה שגורם להרפיה ושיתוק של השרירים באופן זמני. טיפולי בוטוקס נחשבים לסוג הטיפול האידאלי בקמטי הבעה (קמטים דינמיים של שרירים) בכך שהם מחלישים את השרירים ומפחיתים את הופעת הקמטים באופן משמעותי.

למי טיפולי בוטוקס לגברים מתאימים ומאיזה גיל?

כאשר בוטוקס מוזרק לשכבה התת עורית, הוא עושה פעולה ייחודית ועוצר את פעולתם של שרירי הפנים שאחראיים על קמטי ההבעה שלנו. הפנים שלנו מורכבות מכמות גדולה של שרירים אשר חוזרים על הפעולה שלהם באופן יומיומי. שרירים אלו אחראיים על הבעות הפנים שלנו ומאפשרים לנו לאכול, לחייך, לדבר, ולתפקד באופן רגיל. השרירים הללו מזיזים את העור בפעולה שחוזרת אינספור פעמים במהלך החיים, ובגלל איבוד של קולגן ואלסטין בעור, עם השנים נוצרים קמטים וחריצים עמוקים. קמטי ההבעה ממוקמים בעיקר בחלק העליון של הפנים, באזור בין הגבות, צדי העיניים והמצח. קמטים אלו מופיעים ראשונים בדרך כלל ומבגרים מאוד את מראה הפנים. 

טיפולי בוטוקס לגברים פועלים במטרה לעצור את הפעילות של שרירי ההבעה האלו ומעניקים מראה עור צעיר, רענן, ונקי מקמטים. העור נראה חלק, הקמטים מטושטשים לחלוטין והמראה הכללי משתפר בכמה רמות. טיפולי בוטוקס לגברים מתאימים בעיקר לגברים בגילאי 30 או 35 פלוס אשר חווים הופעה של קמטי הבעה עמוקים בפנים ומעוניינים לשפר את המראה שלהם וליהנות מעור צעיר ורענן.

לאיזו תוצאה אפשר לצפות לאחר טיפול בוטוקס לגברים?

בעשור האחרון ישנה מגמת עלייה משמעותית בפופולריות של טיפולי בוטוקס לגברים, בעולם ובישראל. בעבר, לפני כמה עשורים כאשר בוטוקס רק הפך פופולרי, הוא היה מקושר עם ארשת פנים “קפואה” ולא טבעית ומצח בוהק, בעיקר בקרב סלבריטאים. היום לעומת זאת, התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית מאפשרת להקנות לגברים מראה צעיר וטבעי לחלוטין עם טיפולי בוטוקס לגברים. טכניקת ההזרקה השתפרה והרופאים המטפלים מתמחים בהזרקה עדינה וממוקדת של החומר בדיוק למקומות הייעודיים, מבלע לפגוע בשרירים אחרים אותם אין צורך לשתק. 

התוצאה הסופית של טיפול באמצעות החומר הייחודי הזה היא שיפור משמעותי של מראה הפנים ותווי הפנים, החלקה של קמטים וחריצים, הפחתת קמטוטים, שדרוג המראה הכללי והגברה של תחושת הביטחון והדימוי העצמי. מראה העור נראה חלק ונקי מקמטים ואפשר ליהנות מתוצאה מרשימה במיוחד לאורך תקופת זמן של כ-6 חודשים לאחר טיפול אחד בלבד. סלבריטאים רבים כמו בראד פיט, ג’ון טרבולטה, סטיבן טיילור, גורדון ראמזי, כריסטיאנו רונאלדו ועוד הרבה אחרים – מדברים על אהבתם לבוטוקס באופן גלוי. הם מעידים על כך שהטיפולים עזרו להם להאריך את הקריירה שלהם על גבי המסך בעוד עשור לפחות.

באילו אזורים בפנים אפשר לטפל באמצעות בוטוקס?

האזור הנפוץ ביותר בפנים בו מתבצעות הזרקות בוטוקס לגברים הוא האזור שבין הגבות, כאשר מופיעים בו קמטים עמוקים הם עלולים להקנות לפנים מראה זועף ולא חינני. אזור נוסף פופולרי בו גברים עוברים הזרקות בוטולינום טוקסין הוא המצח, בו גם מופיעים קמטים עמוקים אשר גורמים לפנים להיראות עייפות ומבוגרות יותר. בחומר הנהדר הזה אפשר להשתמש גם בכדי לטשטש ולהעלים קמטים באזורים אחרים בשטח הפנים. בעיקר האזור סביב העיניים, האזור סביב הפה, אזור הלחיים, אזור הסנטר והצוואר והקמטים בצדי האף. בנוסף לכך, אפשר לטפל בעוד מגוון מצבים שונים בעזרת בוטוקס, כמו הזעת יתר בבתי השחי ובכפות הידיים, טיפול בכאבי ראש ומיגרנות, מניעה של חריקת שיניים, ומצבים נוספים.

לסיכום

מה שבעבר היה מוכר בתור טיפול לנשים בגילאי 40 פלוס, היום טיפולי בוטוקס נמצאים במקום הראשון לטיפולים אסתטיים בעולם, בקרב נשים וגברים כאחד, כבר מגילאי 30. בוטוקס לגברים הפך לטיפול פופולרי ואהוב על ידי גברים רבים, במיוחד בעשור האחרון. סלבריטאים כמו סיימון קאוול וסטיבן טיילר מדברים בפתיחות על הטיפולים שעברו ומהללים את התוצאות המרשימות שלהם. בוטוקס מבצע פעולה ייחודית לאחר שהוא מוזרק לשכבה התת עורית, ועוצר את פעולתם של שרירים מסוימים. השרירים אליהם הוא מוזרק לרוב יוצרים את קמטי ההבעה בפנים, ולאחר ההזרקה אפשר להחליק את הקמטים ולהקנות למטופל מראה צעיר ורענן יותר. אז אם אתם מעוניינים לחדש ולשפר את המראה שלכם – בוטוקס לגברים הוא הטיפול האידאלי עבורכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו