חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים – שפר את הזוהר והמראה הטבעיים שלך

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

חומצה היאלורונית לפנים הוא סוג של חומר מילוי. הפעולה המרכזית של חומרי המילוי היא להפחית בעומק ובמראה של קמטוטים וקמטים, להחזיר נפח שאבד, ולמלא אזורים בפנים כמו השפתיים, השקעים מתחת לעיניים, הלחיים, הסנטר, וחלקים אחרים נוספים. התפקיד של חומרי המילוי הוא לשפר את המראה של הפנים ולהקנות להן מראה אסתטי, סימטרי וצעיר יותר. מעבר להצערת העור, הזרקה של חומצה היאלורונית לפנים מאפשרת גם לפסל ולעצב בעזרת החומר אזורים שונים בפנים. בין הטיפולים הפופולריים בחומר זה נמנים פיסול אף, הדגשת קו לסת, עיצוב ועיבוי שפתיים, וטיפולים נוספים. לחומצה היאלורונית יתרונות רבים ובין הבולטים ביותר הוא העובדה שהחומר בעל תאימות ביולוגית גבוהה עם גוף האדם, ובשל כך נחשב לבטוח ביותר לשימוש. איך זה עובד? התשובות כאן. 

מה זה חומצה היאלורונית וכיצד החומר פועל?

חומצה היאלורונית היא מולקולה גדולה של רב-סוכר. זהו חומר אשר מצוי בגוף האדם באופן טבעי, כ-15 גרם ליתר דיוק. הוא מרוכז בעיקר בעור, במפרקים ובנוזל העיניים. התפקיד של חומצה היאלורונית בגוף הוא לאגור ולספוח מים. כתוצאה מכך, המולקולה אחראית על הנפח של העור, המראה הכללי והמרקם שלו. עם הגיל והתקדמות השנים הייצור של חומצה היאלורונית, קולגן ואלסטין בגוף שלנו יורד, נפחים נעלמים והעור מאבד מהגמישות שלו והופך דק ויבש יותר. הזרקה של החומר המעובד מחזירה לפנים נפחים שאבדו להן ומסייעת לפסל את המבנה שלהן מחדש, במראה משופר וטבעי. בנוסף לכך, בשל העובדה שחומצה היאלורונית קיימת בגוף באופן טבעי, ההזרקה שלה לעור מתקבלת כחומר מוכר והגוף לא רואה אותה בתור משהו זר. לכן, ישנו סיכוי נמוך מאוד לפיתוח של תגובות או אלרגיות כלשהן. 

איך חומצה היאלורונית לפנים משפרת את המראה?

עם התקדמות הגיל, הפנים שלנו מאבדות נפח ושומן תת עורי במקומות שונים כמו הלחיים, מתחת לעיניים, השפתיים, והלסת. מתקבל מראה מבוגר יותר, עם טשטוש של קו הלסת וקפלים בין האף לפה. גורמים נוספים כמו גנטיקה, אורח חיים וחשיפה לשמש גם משחקים כאן תפקיד חשוב ויוצרים קמטים וקמטוטים. מילוי של הקמטים על ידי חומצה היאלורונית לפנים יכול להחזיר לחות ונפח למקומות בהם אבד הנפח, ולהעניק לפנים מראה צעיר, רענן וחינני הרבה יותר.

מי מבצע את ההליך ומאיזה גיל אפשר לעבור אותו?

הזרקות ממוקדות של חומצה היאלורונית לפנים מתבצעות במרפאה או קליניקה לרפואה אסתטית, על ידי רופא מומחה לטיפולים אסתטיים עם ניסיון בתחום. התוצאות של הטיפול עשויות להשתנות בהתאם למיומנות של הרופא המטפל, לכן חשוב מאוד לבחור במקום מקצועי בסטנדרט גבוהה. טיפולי חומצה היאלורונית לפנים מתאימים לנשים וגברים כאחד, לרוב לאחר גיל 30.

מחקרים מדעיים מוכיחים כי בכל שנה אחרי גיל 30, העור שלנו מאבד קרוב ל-1% מאחוזי החומצה ההיאלורונית שקיימים בו. החומר אשר מוזרק לפנים בהליך הוא חומצה העוברת תהליך שגורם לקצב הפירוק שלו בגוף לרדת ולנפח שהוא מעניק להחזיק לטווח הארוך.

לאילו אזורים מתאימה חומצה היאלורונית לפנים?

טיפול בהזרקה של חומצה היאלורונית לפנים יכול להתאים לאזורים שונים ורבים. המקומות הפופולריים ביותר הם הקמטים מתחת לעיניים, הקמטים בצדי השפה התחתונה, הקמטוטים בין האף לשפה העליונה והלחיים, קמטי הסנטר והלחיים, ועוד. כמו כן, בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית, אפשר לפסל ולעצב אזורים שונים בפנים כמו האף, הלסת, הסנטר, והשפתיים. בשונה מבוטוקס שמשתק שרירים וגורם לקמטי הבעה (במצח, בין הגבות, בצדי העיניים וכדומה), חומצה היאלורונית לא מרפה שרירים, אלא עובדת על מילוי ממוקד של נפח. החומר הייחודי והחדשני הזה מעניק לחות וממלא מקומות בהם הנפח חסר. אפשר להזריק חומצה היאלורונית למטרת מילוי של צלקות אקנה שקועות, לשקעים בסנטר, ועוד טיפולים אסתטיים נוספים אשר עושים בו שימוש. 

מה ההבדל בין חומצה היאלורונית לבוטוקס?

בוטוקס וחומצה היאלורונית הם שני חומרים פופולריים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, אשר אנשים רבים עדיין נוטים להתבלבל ביניהם. שניהם מוחדרים לשכבה התת עורית בפנים באמצעות פעולת הזרקה ממוקדת ושניהם משמשים לטיפולים להצערת עור הפנים. אז מה ההבדל ביניהם? כדאי לדעת, כי מדובר בחומרים שונים לחלוטין בייעודם ובהרכבם. בוטוקס הוא רעלן אשר מיועד לשתק את שרירי הפנים באופן עדין ולמנוע את הבעות הפנים שאחראיות להיווצרות קמטים. חומצה היאלורונית לפנים לעומת זאת, היא חומר מילוי שמטרתו להעניק נפח, למלא את הקמטים ולסייע בעיצוב ופיסול הפנים.

הבוטוקס נותן מענה לחלק העליון של הפנים בלבד, אזורים כמו צדי העיניים ,המצח, ובין הגבות. החומצה ההיאלורונית יכולה להיות טיפול בפני עצמה או כטיפול משלים לבוטוקס. דוגמה לקמט הדורש שילוב בין 2 השיטות הוא קמט ההבעה בין הגבות, למשל. הוא עלול ליצור מראה כועס ולא אסתטי. הזרקה של בוטוקס משתקת את השריר שיוצר את הקמט, וחומצה היאלורונית לפנים ממלאת את הקמטים ומחליקה אותם. הזרקת חומצה היאלורונית מתאימה כמעט לכל חלקי הפנים והתוצאות של הטיפול נשמרות למשך תקופה ארוכה של עד כשנתיים.

לסיכום

הזרקה ממוקדת של חומצה היאלורונית לפנים יכולה לשפר את המראה של העור וכן גם את מראה הפנים הכללי באופן משמעותי ביותר. החומר הייחודי מהווה פריצת דרך חדשנית בתחום הרפואה האסתטית בזכות היתרונות הרבים שלו והעובדה שניתן להשתמש בו בכל כך הרבה טיפולים, באזורים שונים בפנים ובגוף.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו