הזרקת חומצה היאלורונית

הזרקת חומצה היאלורונית – הטיפול החדשני

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי ייחודי המשמש עבור טיפולים להצערת העור ופיסול פנים בתחום הרפואה האסתטית. הזרקת חומצה היאלורונית מאפשרת מילוי של נפחים וריענון המראה, החלקת קמטים וקמטוטים, פיסול אזורים בפנים, הידוק עור הצוואר, ועוד מגוון טיפולים נוספים. הטיפול נחשב לחדשני ופורץ דרך ומעניק תוצאה מרשימה בכל פעם מחדש.

במאמר זה נרחיב על הזרקת חומצה היאלורונית. כיצד החומר פועל, למי הטיפול מתאים, איך הוא מתבצע ולכמה זמן נשמרת התוצאה הסופית.

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית הוא חומר המילוי המתקדם, היעיל והפופולרי בעולם לטיפול בקמטים ומילוי נפחים בעור. בחלוף השנים, העור שלנו חווה שינויים רבים ותהליך ההתבגרות מהווה חלק טבעי ובלתי נפרד מחיינו. במטרה לשמר את העור צעיר, חלק ובריא, התפתחות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית בעולם ובארץ מאפשרת לבצע הזרקת חומצה היאלורונית באופן ממוקד לאזורים ייעודיים בפנים ובכך להאט את תהליך התבגרות העור, לשפר את המראה של אזורים נבחרים בפנים ולעצב מחדש את המבנה שלהן.

הייחוד הבולט ביותר של שימוש בחומצה היאלורונית לפנים ולעור טמון בכך שזהו חומר טבעי בעל תאימות ביולוגית גבוהה עם גופינו. החומצה מיוצרת באופן טבעי בגוף של כל אחד מאתנו, במקומות כמו מפרקים וסחוסים. לצד זאת, כדאי לדעת, כי סוג החומצה שמשתמשים בו להזרקה לא זהה במדויק לזה שנמצא בגופנו. החומר עובר תהליכים שונים במעבדה אשר הופכים אותו לחומר קשה יותר לפירוק. אם ניקח את אותו החומר שנמצא אצלנו בגוף וננסה להשתמש בו בתוצרתו הטבעית, הוא יתפרק במהרה. עיבוד החומר במעבדה מאריך משמעותית את חלון ההשפעה שלו ומאפשר לחומר לשמור על תוצאות מרשימות לאורך זמן. בזכות הפירוק האיטי שלו, חומר המילוי החדשני הזה נחשב לאחד המבוקשים ביותר בטיפולים אסתטיים.

בשל העובדה שחומצה היאלורונית מיוצרת על ידי בקטריה במעבדה, היום קיימים סוגים רבים ומגוונים של חומר המילוי הייחודי הזה. הוא מיוצר על ידי חברות שונות, כאשר הסוגים נבדלים בשינויים שנעשו על החומר הבסיסי ומידת הטוהר (הניקיון) שלו. סוג החומר משפיע על התגובה לטיפול, רמת הרגישות להזרקות ועל תופעות הלוואי האפשריות.

מהם חומרי מילוי ומה מטרתם?

החומר החדשני והפופולרי חומצה היאלורונית שייך לקבוצת חומרים הנקראים חומרי מילוי. החומרים הללו ידועים גם בשם “פילרים” והמטרה העיקרית שלהם היא להשיב לעור נפח ולחות, לטשטש קמטים ולמלא אזורים בפנים בהם חסר נפח.

בעבר, תחום הרפואה האסתטית היה זקוק לפתרונות יעילים עבור הופעת הקמטים והתבגרות העור. במשך שנים נעשה שימוש בחומרי מילוי ממקורות מן החי, כמו פרות ותרנגולות. החומרים הללו היו בעיתיים מאוד וגרמו לא פעם לאסונות קוסמטיים. תהליך הפירוק של חומרי מילוי ממקורות אלו היה מהיר מאוד והאפקט של הטיפולים היה נעלם בתום מספר חודשים בלבד. כמו כן, קולגן מן החי גרם לתגובות אלרגיות והמטופלים היו מחויבים לעבור טסט של הזרקה מקומית חודש לפני הטיפול עצמו. 

עכשיו, המצב שונה לחלוטין והתקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לבצע את הטיפולים בשיטות חדשניות. לפני כ-2 עשורים הופיעו חומרי המילוי הראשונים אשר מבוססים על חומצה היאלורונית וחוללו מהפכה מקצה לקצה בעולם הרפואה האסתטית. למרות שחומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי ברקמות שונות בגוף, אפשר לעכב את קצב ההתפרקות שלו על ידי שינוי קטן במולקולה שלו ולשמר על רמת תאימות ביולוגית גבוהה.

מה תפקידה של חומצה היאלורונית בגוף?

הזרקת חומצה היאלורונית לעור משפרת את מראה העור, מטשטשת ומעלימה קמטים ומחזירה לפנים נפחים שאבדו להם. חומר המילוי הייחודי עשוי ממרכיב חלבוני בשילוב מולקולה של רב סוכר. חומצה היאלורונית קיימת בגוף האדם באופן טבעי והיא נמצאת בסחוסים ובעור שלנו, כ-15 גרם ליתר דיוק. תפקידה בעור הוא למלא נפחים, להחליק קמטים וקמטוטים ולשפר את המראה הכללי. בזכות כך, השימוש בחומר זה בטיפולים אסתטיים נחשב לבטוח לחלוטין וכרוך במינימום תופעות לוואי. לחומצה היאלורונית תאימות ביולוגית גבוהה ביותר עם גוף האדם והיא מאפשרת קבלת תוצאות מרשימות ביותר הנשמרות לאורך זמן.

מתי מומלץ להתחיל בטיפולי הזרקת חומצה היאלורונית?

רוב האנשים יתחילו לעבור את הטיפולים הייחודיים הללו בסוף שנות ה-20 לחייהם או תחילת ה-30, אך היום החומר פופולרי גם בקרב אנשים צעירים יותר, כבר מגילאי 18. מעבר למילוי קמטים והצערת העור, חומר המילוי החדשני משמש גם לפיסול פנים ללא ניתוח. אנשים רבים אשר לא מרוצים מהמראה של אזורים שונים בפניהם, יבחרו לעבור הזרקת חומצה היאלורונית לפיסול ועיצוב הפנים. אזורים פופולריים הם האף, קו הלסת והסנטר, השפתיים, שקעי העיניים, ועוד.

כאשר מתחילים לעבור טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית בשלב מוקדם יותר, אפשר ליהנות ממראה צעיר ורענן למשך זמן רב יותר. הקמטוטים הופכים מטושטשים והופעתם של קמטים עמוקים וחריצים פוחתת באופן משמעותי. כך אפשר לשמור על מראה זוהר וחינני ולעצור את היווצרותם של קמטים חדשים. כמו כן, התכיפות של ביצוע הטיפולים פוחתת גם היא, משום שהחומר עושה פעולה עמוקה קצת יותר בכל פעם וכך התוצאות שלו נשמרות באופן מיטבי.

לסיכום

חומצה היאלורונית הוא חומר מילוי חדשני ופופולרי בתחום הרפואה האסתטית. החומר דומה בהרכב שלו לחומר המצוי בגוף האדם באופן טבעי ורמת התאימות הביולוגית שלו גבוהה, לכן נחשב לבטוח ביותר לשימוש. הזרקת חומצה היאלורונית מאפשרת התאמה אולטימטיבית של טיפולי פיסול פנים ומילוי קמטים לקבלת התיקונים האסתטיים הרצויים תוך שמירה על מראה טבעי, צעיר ורענן.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו