דיספורט

הבנת דיספורט: איך זה עובד כדי לשפר את המראה שלך?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

ככל שאנחנו מתבגרים, העור שלנו מתחיל לאבד מהגמישות שלו, וכתוצאה מכך נוצרים קמטים וקמטוטים בפנים ובצוואר. בעוד שההזדקנות היא תהליך טבעי, אנשים רבים לא מעוניינים להיכנע לתסמינים שלה ומעדיפים להימנע מהם ככל הניתן. תחום הרפואה האסתטית הוא תחום מתקדם ומבוקש ביותר, עם מגוון עצום של טיפולים זמינים שמטרתם להצעיר את המראה ולשפר את המרקם והגוון של העור. אחד הטיפולים הפופולריים מהסוג הזה הוא ללא ספק טיפול דיספורט. אם אתם מחפשים דרך יעילה להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים בפנים שלכם, אז טיפול דיספורט יכול להיות פתרון נהדר עבורכם. דיספורט, או בשמו באנגלית Dysport, הוא טיפול אנטי אייג’ינג פופולרי שמזכיר את הפעולה הייחודית של בוטולינום טוקסין. בדומה לבוטוקס, גם הוא פועל על ידי הרפיה זמנית של השרירים הגורמים לקמטים וקמטוטים בפנים, מה שמאפשר להחליק אותם לחלוטין ליצירת מראה צעיר ואטרקטיבי. 

במאמר זה, נחקור מהו דיספורט וכיצד החומר החדשני הזה עובד כדי להעניק למטופלים בעולם ובישראל מראה צעיר, חלק ואסתטי עם תוצאות מרשימות ביותר.

אז מה זה דיספורט?

דיספורט הוא נוירוטוקסין ייחודי המשמש בטיפולים אסתטיים להרפיה זמנית של השרירים הגורמים לקמטים וקמטוטים בפנים. הוא מוחדר בעדינות לשכבה התת עורית על ידי הזרקה מקומית וממוקדת באמצעות מחט או קנולה דקיקה. טיפול דיספורט נבדק קלינית ומאושר על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) כבר משנת 2009. החומר החדשני משמש בתחום הרפואה האסתטית בעיקר להחלקה וטשטוש של קמטי ההבעה בפנים. דיספורט מיוצר מאותו חומר ממנו מופק החומר בוטולינום טוקסין (בוטוקס), מרעלן בוטולינום מסוג A. הוא פועל על ידי הרפיה זמנית של השרירים אשר גורמים לקמטים ודומה מאוד בפעולתו לבוטוקס. הטיפול בחומר החדשני נחשב לבחירה טובה ובטוחה עבור אלו מכם אשר מעוניינים להפחית את סימני ההזדקנות בפנים שלכם ולשפר את המראה הכללי באופן ניכר. דיספורט נוטה לגרום לפחות תופעות לוואי בהשוואה לטיפולים אחרים, מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית אם אתם רוצים להיראות צעירים יותר מבלי להתפשר על הבריאות והבטיחות שלכם.

מי מועמד אידאלי לטיפול דיספורט?

דיספורט נחשב לטיפול בטוח ויעיל עבור רוב האנשים שמעוניינים להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים בפנים שלהם. לצד זאת, ייתכן שהוא לא תמיד יתאים לכולם. נשים בהריון או מניקות, אנשים עם מצבים רפואיים מסוימים, ואנשים הנוטלים תרופות מסוימות לא יכולים לעבור את הטיפול עד שמצבם יאפשר זאת. לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא המומחה שלכם לפני קבלת ההחלטה, שכן הוא יאמוד את מצבכם וחומרת הקמטים שלכם וימליץ לכם על הפתרון הטוב ביותר עבורכם. לפני שאתם שוקלים לעבור את ההליך, הקפידו להתייעץ עם רופא מומחה.

איך טיפול הזרקת דיספורט מתבצע?

טיפול דיספורט אורך בדרך כלל דקות ספורות בלבד עד חצי שעה, ומתבצע בקליניקה או מרפאה מקצועית לרפואה אסתטית, על ידי רופא מומחה בעל ניסיון בתחום. הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית של אזור ההזרקה באמצעות משחת הרדמה מאלחשת על למזער את הכאבים. דיספורט מוזרק בדרך כלל ישירות לשריר באמצעות מחט עדינה או קנולה דקיקה. רוב המטופלים חווים מעט אי נוחות במהלך הטיפול, אם כי אתם עלולים להרגיש צביטה קלה או עקיצה במקום ההזרקה. לאחר ההזרקה, לרוב ניתן לחוות תופעות לוואי קלות כמו חבורות קלות או נפיחות מקומית, אשר עתידים לחלוף תוך מספר ימים. כשבועיים לאחר הטיפול החומר מבצע את פעולתו הייחודית ומתקבל מראה צעיר, אטרקטיבי ומשופר.

מה היתרונות של דיספורט על פני חומרים אחרים?

ישנם מספר יתרונות לטיפול דיספורט על פני סוגים אחרים של טיפול אסתטיים. ראשית, מדובר בהליך לא פולשני שאינו דורש זמן החלמה. ניתן לחזור לפעילות היומיומית הרגילה שלכם מיד לאחר הטיפול. בנוסף, ההשפעה של החומר החדשני הזה היא זמנית, מה שאומר שאתם יכולים לנסות את הטיפול מבלי להתחייב לתוצאות ארוכות טווח ולראות האם הוא מתאים עבורכם. לבסוף, החומר הייחודי הזה יכול לשמש לטיפול בסוגים שונים של קמטים וקמטוטים באזור הפנים והצוואר, מה שמסייע להעניק לכם מראה צעיר ואטרקטיבי יותר באופן משמעותי. דיספורט פועל על ידי חסימה של האותות העצביים לשרירים באזור המטופל, ומונע מהם לנוע לתקופת זמן מסוימת, לרוב בין 4 ל-6 חודשים. עם טיפולים חוזרים, ההשפעה של החומר יכולה להחזיק זמן רב יותר. האפקט הייחודי של הדיספורט מוביל להרפיה של השרירים, מה שמאפשר להחליק קמטים וקמטוטים, ולהעניק לאזורים המטופלים מראה צעיר יותר. 

למה אפשר לצפות במהלך הטיפול?

דיספורט מוזרק בדרך כלל לאזורים כמו השרירים מסביב לעיניים, המצח, בין הגבות ומסביב לפה. לפני הטיפול, הרופא המומחה שלכם ישאל אתכם בנוגע להיסטוריה הרפואית שלכם וכל התרופות שאתם נוטלים. הוא עשוי גם לבקש מכם להפסיק לקחת תרופות מסוימות לפני הטיפול כדי להפחית את הסיכון לדימום או לחבלות. במהלך הטיפול, הרופא שלכם משתמש במחט עדינה מאוד כדי להזריק את הדיספורט ישירות לשרירים הממוקדים, לשכבה התת עורית. התהליך מתבצע במהירות וביעילות רבה ולא כרוך בכאבים או אי נוחות. את תוצאות הטיפול ניתן לראות כבר תוך מספר ימים, ואת התוצאה הסופית עד כשבועיים מביצוע הטיפול. 

לסיכום

ברפואה האסתטית נעשה שימוש נרחב בדיספורט, חומר חדשני להזרקה אשר מופק מרעלן הבוטולינום מסוג A, אותו החומר הפעיל שנמצא בטיפולי בוטוקס. דיספורט פועל על ידי חסימה של שחרור אצטילכולין, כימיקל הגורם להתכווצויות של שרירים. על ידי החסימה של אצטילכולין, דיספורט מרפה באופן זמני את השרירים באזור אשר גורמים להופעה של הקמטים והקמטוטים. האזורים הפופולריים לטיפול בחומר החדשני הזה הם בדרך כלל המצח, בין הגבות ומסביב לעיניים, שם קמטים ההבעה הם השכיחים ביותר. מדובר בטיפול בטוח ויעיל במיוחד, המתאים לרוב האנשים אשר מחפשים להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים בפנים והצוואר שלהם. ההליך לא פולשני ויכול לספק תוצאות בעלות מראה טבעי.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו