סוגי חומצה היאלורונית

סוגי חומצה היאלורונית – המדריך המלא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

תחום הרפואה האסתטית עושה היום שימוש בחומרים הכי איכותיים ויעילים שאי פעם היו קיימים. בעשור האחרון, אנשים רבים בכל העולם החלו לעבור טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית להצערת העור ושיפור מראה הפנים. בדומה לכמעט כל חומר אחר אשר מופק באופן סינטטי ונעשה בו שימוש בטיפולים אסתטיים, חומצה היאלורונית למילוי נפחים מיוצר במעבדה. בשל כך, חברות שונות בעולם מפיקות אותו, ובאופן טבעי קיימים גם כמה הבדלים בין סוגי החומצה ההיאלורונית בהם נעשה שימוש. לכל סוג יש יתרונות משלו לצד גם כמה חסרונות, עליהם נדבר כאן במאמר. על מנת שתכירו את הסוגים השונים של חומצה היאלורונית ריכזנו עבורכם את המדריך המלא ובו כל המידע הרלוונטי שכדאי לדעת לפני שאתם עוברים את הטיפולים שלכם לשיפור המראה.

מה הופך חומצה היאלורונית לחומר כה פופולרי?

חומצה היאלורונית הוא חומר אשר מצוי בגוף האדם באופן טבעי ונחשב לחיוני לשמירה על הלחות והגמישות של העור שלנו. הוא מרוכז בעיקר בעור אך גם באזורים כמו המפרקים, שם הוא גם פועל בתור מעניק לחות ומעין “חומר סיכה” למפרקים. עם התקדמות הגיל ותהליך ההתבגרות של העור והגוף, הריכוז של החומצה בגוף יורד והעור מתחיל להראות מבוגר ורפוי. סימני הגיל הופכים לבולטים יותר ונוצר מראה עייף עם עור חסר חינניות. חומצה היאלורונית הוא חומר מילוי אשר פועל בתור בוסטר. הוא עושה עבודה פנימית בתוך העור ומעניק לו את הנפחים שאבדו לו בחזרה, מטשטש ומחליק קמטים ומאפשר לעצב אזורים בפנים מחדש. 

בזכות כל היתרונות המשמעותיים של שימוש בחומצה היאלורונית ומגוון הטיפולים שאפשר לבצע באמצעותו, הוא זוכה למעמד משמעותי בעולם. רמת הפופולריות של חומר המילוי הייחודי והחדשני הזה היא מבין הגבוהות בעולם ורק הולכת וגוברת מדי שנה. החומר אהוב הן בקרב הרופאים המומחים והן בקרב קהל המטופלים הרחב – נשים וגברים כאחד.

מדוע נדרשים סוגי חומצה היאלורונית ומה ההבדל ביניהם?

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף המסייע לשמור על העור והמפרקים משומן ולחות.
חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף המסייע לשמור על העור והמפרקים משומן ולחות.

חשוב לדעת שכאשר מדובר בחומצה היאלורונית, אין הכוונה לחומר אחד בלבד. סוגי חומצה היאלורונית שונים קיימים במטרה להתאים לכל אזור וחלק בפנים את החומר הייעודי והאולטימטיבי עבורו. קיימים מספר סוגים שונים של חומצה היאלורונית אשר מיוצרים במעבדות ברחבי העולם ובישראל. כל סוג מותאם באופן ספציפי לסוג הטיפול אותו מבצעים ולכל אחד רמת גמישות שונה. למשל, טיפול מילוי קמטים ושחזור נפח בפנים מתבצע באמצעות סוג אחד, בעוד טיפול פיסול אף או קו לסת יתבצע בעזרת סוג אחר.

אילו סוגי חומצה היאלורונית פופולריים היום?

חומצה היאלורונית היא מרכיב פופולרי במוצרי טיפוח, מכיוון שהיא יכולה לעזור לשמנמן ולהעניק לחות לעור, להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.
חומצה היאלורונית היא מרכיב פופולרי במוצרי טיפוח, מכיוון שהיא יכולה לעזור לשמנמן ולהעניק לחות לעור, להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים.

סוגי חומצה היאלורונית מיוצרים היום במעבדות ברחבי העולם, בעיקר באירופה וארה”ב. ההרכב של החומר דומה מאוד להרכב שלו אשר מצוי באופן טבעי בגוף, מה שמאפשר ספיגה טובה שלו ברקמות העור ורמת ביו-קומפטביליות (תאימות ביולוגית) גבוהה במיוחד. הוא משמש למילוי נפחים, החלקת קמטים, עיצוב ופיסול פנים, תיקוני אסימטריה, הצערת המראה, והרשימה עוד ארוכה. בשביל להיות בטוחים שהטיפול שלכם מתבצע באופן מיטבי, כדאי להכיר את הסוגים השונים של חומר המילוי הייחודי והחדשני הזה. חשוב לזכור, כי החומר בו נעשה שימוש בטיפול חייב להיות מיוצר על ידי חברות בעלות אישור של משרד הבריאות הישראלי, וגם אישור מה-FDA האמריקאי או ה-CE האירופאי.

נרחיב על 3 סוגי חומצה היאלורונית פופולריים בהם נעשה שימוש נרחב בטיפולים אסתטיים בעולם:

רסטילן

אחד מהסוגים הפופולריים של חומצה היאלורונית נקרא רסטילן, או באנגלית Restylane. הסדרה הזו של חומרי המילוי מיוצרת בשווייץ תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ביותר. השיטות המתקדמות מאפשרות לסוג זה להיות בעל מאפיינים שונים ובזכות כך לשמש עבור מטרות אסתטיות מגוונות. הסוגים השונים בסדרה זו הם רסטילן ווליום, רסטילן ליפט, רסטילן טאץ’, רסטילן קיס, ועוד.

סטילאג’

ניתן להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית כמילוי עורי להוספת נפח לפנים ולשיפור מראה הקמטים והעור הנפול.
ניתן להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית כמילוי עורי להוספת נפח לפנים ולשיפור מראה הקמטים והעור הנפול.

סוג פופולרי נוסף של חומצה היאלורונית הוא סטילאג’, או בנאגלית Stylage. הסדרה של חומר זה מיוצרת בצרפת, בטכנולוגיה חדשנית בשם IPN-Like Technology. הטכנולוגיה המתקדמת והייחודית הזו מאפשרת שילוב של נוגדי חמצון יחד עם החומצה ההיאלורונית, המסייעים בשמירה על תוצאות הטיפול ומאטים את תהליך ההתפרקות של החומצה בעור. סוגים נפוצים בסדרה זו הם סטילאג’ S/M/L, סטילאג’ ליפס, סטילאג’ היידרו, ועוד.

ג’ובידרם

לעתים משתמשים בתוספי חומצה היאלורונית כדי לתמוך בבריאות המפרקים ולהפחתת כאבי מפרקים.
לעתים משתמשים בתוספי חומצה היאלורונית כדי לתמוך בבריאות המפרקים ולהפחתת כאבי מפרקים.

הסוג האחרון של חומצה היאלורונית שנרחיב עליו כאן ידוע בשם ג’ובידרם, או באנגלית Juvéderm. הסדרה הזו של סוגי חומרי המילוי מיוצרת בארה”ב. הייחוד בסוג זה הוא שג’ובידרם מכיל בין היתר גם לידוקאין – חומר מאלחש אשר מפחית את מידת הכאב מהזריקות. הטכנולוגיה החדשנית באמצעותה ג’ובידרם מיוצר מאפשרת לחומר המילוי הייחודי הזה להקנות לפנים תוצאות טבעיות ועדינות. בין הסוגים השונים של ג’ובידרם נמנים ג’ובידרם ווליפט, ג’ובידרם ווליומה, ג’ובידרם וולבלה, ועוד.

לסיכום

חומצה היאלורונית היא חומר מילוי חדשני ופופולרי ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים, במיוחד בעשור האחרון. החומר פועל למילוי של נפחים בפנים וידוע ביכולת שלו לספוח מים ובכך להעניק לחות לעור. נעשה בו שימוש לטשטוש והחלקת קמטים, מילוי נפח באזורים שונים ועיצוב חלקים נבחרים בפנים. החומר מצוי בגופינו באופן טבעי ולכן הוא נחשב לבטוח במיוחד. היום קיימים מגוון סוגי חומצה היאלורונית אשר מיוצרים במדינות שונות ברחבי העולם. לכל חומר ייחוד ופעולה משלו, והוא משמש לסוגי טיפול שונים, כמו מילוי שקעי עיניים, עיבוי ועיצוב שפתיים, החלקת קמטים, פיסול אף, הדגשת קו לסת, ועוד טיפולים רבים אחרים. הזרקות ממוקדות של חומצה היאלורונית לפנים המתבצעות על ידי רופא מומחה ומקצועי יעניקו לכם את המראה האסתטי והמשופר שתמיד רציתם.

סוגי חומצה היאלורונית - לפני המותגים המוכרים

שאלה תשובה
1. מהי חומצה היאלורונית? חומצה היאלורונית היא חומר ייחודי המופיע באופן טבעי בגוף האדם ועוזר לשמור על רמות הלחות בעור ועל הגמישות של המפרקים שלנו.
2. מהם הסוגים השונים של חומצה היאלורונית? הסוגים השונים של חומצה היאלורונית כוללים משקל מולקולרי גבוה (HMW), משקל מולקולרי נמוך (LMW), חומצה היאלורונית מקושרת וחומצה היאלורונית ליפוזומלית.
3. מהי חומצה היאלורונית במשקל מולקולרי גבוה (HMW)? חומצה היאלורונית של HMW היא בעלת גודל מולקולרי גדול יותר והיא משמשת בדרך כלל במוצרי טיפוח מקומיים בשל תכונות הלחות והאנטי-אייג'ינג שלה.
4. מהי חומצה היאלורונית במשקל מולקולרי נמוך (LMW)? חומצה היאלורונית LMW בעלת גודל מולקולרי קטן יותר ויכולה לחדור לעור ביתר קלות. החומר משמש לעתים קרובות בחומרי מילוי תת-עוריים כדי לספק נפח ולהפחית את הופעתם של הקמטים.
5. מהי חומצה היאלורונית מצולבת? חומצה היאלורונית מצולבת עוברת תהליך כדי ליצור חומר דמוי ג'ל המשמש בחומרי מילוי על מנת להעניק למטופלים תוצאות ממושכות יותר ולשפר את קווי המתאר של הפנים.
6. מהי חומצה היאלורונית ליפוזומלית? חומצה היאלורונית ליפוזומלית מוקפת בליפוזומים, שהם שלפוחיות שומניות קטנות. צורה זו של חומצה היאלורונית משמשת במוצרי טיפוח לחדירה עמוקה יותר לתוך העור.
7. למה משמשת חומצה היאלורונית HMW? חומצה היאלורונית HMW נמצאת בשימוש נפוץ במוצרי טיפוח, כגון קרמי לחות וסרום, כדי להזין את העור, לשפר את הגמישות ולהפחית את המראה של קמטים וקמטוטים.
8. למה משמשת חומצה היאלורונית LMW? חומצה היאלורונית LMW משמשת לעתים קרובות בחומרי מילוי עוריים כדי להחזיר את הנפח, למלא את העור ולהפחית את המראה של קמטים וקפלים עמוקים.
9. מהם היתרונות של חומצה היאלורונית מצולבת? חומרי מילוי של חומצה היאלורונית מצולבת מספקים תוצאות ממושכות יותר בהשוואה לחומרי מילוי לא מצולבים. החומר יכול לשפר את קווי המתאר של הפנים, להוסיף נפח ולהחליק קמטים תוך שמירה על מראה טבעי ואסתטי.
10. כיצד חומצה היאלורונית ליפוזומלית מועילה בטיפוח העור? חומצה היאלורונית ליפוזומלית מאפשרת חדירה עמוקה יותר לתוך העור, ומספקת לחות לשכבות העמוקות יותר. חומר המילוי הייחודי הזה יכול לעזור לשפר את מרקם העור, המוצקות והמראה הכללי שלו.

שאלות ותשובות פלוס בונוס - סוגי חומצה היאלורונית נוספים שכדאי לכם להכיר

Juvéderm הוא מותג של חומרי מילוי עוריים מסוג חומצה היאלורונית. מטרתו להחזיר נפח, להחליק קמטים ולשפר את קווי המתאר של הפנים, ובכך לספק מראה צעיר יותר. הוא נחשב לאחד החומרים הפופולריים ביותר.

Restylane הוא מותג חומצה היאלורונית פופולרי המשמש למטרות אסתטיות שונות. החומר הייחודי והמבוקש על ידי רבים מסייע להוסיף נפח לשפתיים, להחליק קמטים בפנים ולשפר את מראה הקפלים מסביב לאף וקווי המריונטה בשפתיים.

Stylage הוא שם מותג למגוון חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית המיועדים להצערת הפנים. ניתן להשתמש בו לטיפול בקמטים, להחזרת נפח הפנים ולפיסול תווי פנים, כגון הלחיים והסנטר. גם הוא נחשב לאחד החומרים האיכותיים והפופולריים ביותר.

ג’ובידרם הוא מותג מוכר המציע מגוון חומרי מילוי של חומצה היאלורונית. מה שמייחד אותו הוא טכנולוגיית ה-Vycross שלו, המאפשרת תוצאות חלקות יותר, השפעות ממושכות יותר ושיפור שביעות הרצון של המטופלים.

Belotero Balance הוא חומר מילוי חומצה היאלורונית המשמש להחלקת קמטים בינוניים עד חמורים בפנים וקפלים. תכונותיו הייחודיות הופכות אותו למתאים לטיפול באזורים עדינים, כגון קווים עדינים סביב הפה והעיניים.

Teosyal הוא מותג של חומרי מילוי חומצה היאלורונית הידוע ברמת הטוהר והרבגוניות הגבוהה שלו. הוא מציע מגוון מוצרים בעלי עקביות וצמיגות שונות, המאפשרים אפשרויות טיפול מדויקות ומותאמות אישית.

Revanesse הוא מילוי חומצה היאלורונית המשמש לעיצוב פנים, הפחתת קמטים ושיפור שפתיים. הוא מספק תוצאות בעלות מראה טבעי ומתאים הן לשיפורים עדינים והן לשינויים דרמטיים יותר.

חומרי מילוי מסוג Princess הם מגוון מוצרי חומצה היאלורונית הידועים בבטיחותם, ביעילותם וברבגוניותם. ניתן להשתמש בהם לטיפולים אסתטיים שונים, לרבות תיקון קמטים, הגדלת שפתיים ושיקום הנפח בפנים.

חומרי המילוי של Hyacorp הם מוצרים המבוססים על חומצה היאלורונית המשמשים בעיקר לחיטוב הגוף ולהגדלת הגוף. הם יכולים לעזור לשפר את קימורי הגוף, לחטב אזורים ספציפיים ולשפר את צורת הגוף הכללית. מדובר בחומצה היאלורונית המיועדת לגוף ולא לפנים.

Perfectha הוא מותג של חומרי מילוי מסוג חומצה היאלורונית והוא ידוע בתוצאות האיכותיות והעמידות שהוא מעניק. החומר משמש להצערת הפנים, הפחתת קמטים ושיקום נפחים, ומספק למטופלים תוצאות בעלות מראה טבעי עם שביעות רצון גבוהה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו