בוטוקס בין הגבות

בוטוקס בין הגבות – מראה צעיר וחינני

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפול הבוטוקס האסתטי הראשון שקיבל אישור מטעם ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) הוא טיפול בוטוקס בין הגבות. הקמט עתיד להופיע כמעט אצל כל אחד ואחת בשלב זה או אחר בחיים. לפעמים הוא נראה עמוק יותר ולפעמים פחות, אך אין מנוס ממנו. הגבות אחראיות לחלק נכבד מהבעות הפנים שלנו וככאלו התזוזה שלהן יוצרת את הקמט הידוע לשמצה. הטיפול היחיד שמאפשר לטרגט באופן ספציפי את השרירים האחראיים להופעת הקמט בין הגבות, הוא בוטוקס. 

כיצד טיפול בוטוקס בין הגבות מתבצע? למי הוא מתאים? לאיזו תוצאה אפשר לצפות וכמה זמן היא נשמרת? קראו וגלו.

מה זה בוטוקס ואיך החומר פועל בעור?

הטיפול האידאלי אשר מתמקד בהעלמה וטשטוש של קמטי הבעה והקמט בין הגבות הוא טיפול בוטוקס. החומר הייחודי הזה נקרא בשמו המלא בוטולינום טוקסין, והוא סוג של רעלן חלבוני המופק מחיידק הקלוסטרידיום בוטולינום. החומר הפופולרי עושה פעולה ייחודית בשכבה התת עורית, של שיתוק זמני של השרירים אליהם הוא מוזרק. הבוטוקס מונע מהשרירים לעבוד ובכך מפחית את מראה הקמטים באופן משמעותי. כאשר אין עבודה של שרירים, גם הקמטים לא מופיעים ומתקבל מראה עור חלק, רענן וצעיר. היווצרות של קמטים במצח ובין הגבות מתרחשת עם השנים ובעיקר עם חשיפה מרובה לשמש, כמו שלא חסר לנו כאן בארץ. 

בנוסף לכך, כדאי לדעת כי טיפול בוטוקס בין הגבות מעכב את היווצרותם של קמטים נוספים לאחר הטיפול, ומשך הזמן הדרוש בין טיפול לטיפול יעלה בהדרגה. כלומר, בוטוקס בין הגבות מחזיק בפעם הראשונה בין 4-6 חודשים, אך לאחר מספר טיפולים התוצאה יכולה להחזיק מעמד גם בין 8-10 חודשים. כך הפעולה הייחודית של החומר יכולה להישמר לטווח ארוך יותר ככל שמתמידים עם הטיפולים. 

כיצד הטיפול מתבצע?

הזרקות ממוקדות של בוטוקס מתבצעות על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית. בתחילת הטיפול, נמרח חומר מאלחש על האזור בין הגבות במטרה למנוע כל כאב מההזרקות. הרופא המטפל לוקח מחט דקה אתה הוא עובד ושואב את הבוטוקס לתוך מזרק. לאחר שהחומר המאלחש החל לפעול, הרופא מזריק כמויות קטנות של בוטולינום טוקסין ישירות לאזור בין הגבות, במיקום המדויק לפי הקמטים של כל מטופל או מטופלת. בזכות טכניקות מתקדמות ורמת מקצועיות גבוהה של הרופאים המומחים היום, ניתן לעצור את פעולתם של השרירים הייעודיים מבלי לפגוע בשרירים מסביב ובכך לשמר על הבעות הפנים ולהחליק את הקמטים במקומות הרצויים בלבד.

למי מתאים לעבור טיפול בוטוקס בין הגבות?

בוטוקס בין הגבות נועד לאנשים אשר חווים הופעה של קמטים בין הגבות ומתחת לאזור המצח, ומעוניינים לטשטש ולהעלים אותם. טיפול בוטוקס בין הגבות נחשב לפתרון יעיל במיוחד המתמקד בקמטי ההבעה בפנים, שלא הפכו לקמטים וחריצים עמוקים. לרוב הטיפול מתאים לנשים וגברים בגילאי 30-65. מדובר בהליך מהיר וקליל, אשר מתבצע תחת אלחוש מקומי, על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית, בקליניקה או מרפאה מקצועית בלבד. ככל שמתחילים עם טיפולי בוטוקס נגד קמטי הבעה בגיל מוקדם יותר, כך טוב יותר. ביכולתו של החומר הייחודי הזה להעלים את קמטי ההבעה ולמנוע את הפיכתם לקמטים קבועים או חריצים בשלב מאוחר יותר בחיים.

מהם הקמטים בין הגבות וכיצד הם נוצרים?

קיימים שני סוגים עיקריים של קמטים בפנים: קמטים דינמיים וקמטים סטטיים. עם השנים, הפנים שלנו, אשר מורכבות משרירים, חוזרות על אותה פעולה אינספור פעמים. הקמטים הנוצרים בעקבות תנועה מרובה של שרירים אלו מכונים קמטי הבעה, או קמטים דינמיים. קמטים סטטיים, לעומת זאת, הם קמטים קבועים שנוצרו בעקבות חלוף השנים. הקמטים הסטטיים נוצרים בעקבות איבוד האלסטיות של העור, איבוד שומן תת עורי, הפחתה בייצור קולגן ואלסטין, ועוד גורמים נוספים כמו הרגלים ואורח חיים. 

הגבות שלנו אחראיות למגוון רחב של הבעות פנים והן אחד האזורים שזז הכי הרבה במהלך חיינו. בשל כך, הקמט בין הגבות הוא אחד קמטים הראשונים והבולטים ביותר שנראים בקרב רוב בני האדם. האזור הזה חוזר על פעולת הכיווץ כל כך הרבה שקפל העור מעל השריר הופך לקמט. כאשר הקמט באזור הזה הופך עמוק או בולט מאוד, הדבר יכול להיות בעל השפעה שלילית על המראה החיצוני שלנו ועל ארשת הפנים. מתקבל מראה כועס וזועף, שלרוב לא יהיה מקושר עם תחושתנו הפנימית. בוטוקס בין הגבות מיועד לטפל בדיוק בחלק הזה – קמטי הזעף או “החשיבה” שלנו. הטיפול משתק את השרירים ומונע את פעולתם לתקופה, בעוד שהעור באזור הופך חלק ומתקבל מראה אסתטי וצעיר יותר.

לסיכום

אחד החומרים הפופולריים והאהובים היום לטיפול בקמטי הבעה בפנים הוא בוטוקס. החומר הייחודי מאפשר לשתק את פעולתם של שרירים מסוימים ובכך לעצור את הופעת הקמטים ולהצעיר את המראה באופן משמעותי. טיפול בוטוקס בין הגבות תופס תאוצה בכל העולם בזכות התוצאות המרשימות בהחלט שלו, אשר מתמקדות בקמט ההבעה השכיח ביותר שמופיע עם השנים. הטיפול הייחודי והמתקדם, כאשר מבוצע נכון על ידי אנשי מקצוע, מאפשר לנשים וגברים בכל העולם ליהנות ממראה עור פנים חלק, רענן, צעיר ונקי מקמטים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו