בוטוקס מחיר

מחיר בוטוקס לשנת 2024 – כמה עולה בוטוקס?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

היום בוטוקס נחשב לטיפול היעיל והפופולרי ביותר לקמטי הבעה בפנים והצערת המראה. בנוסף לכך, בוטוקס משמש גם בהליכים רפואיים אחרים שאינם אסתטיים לטיפול במצבים של הזעת יתר, חריקת שיניים, עוויתות בשרירים, פזילה, ומגוון מצבים נוספים. בדומה לכל טיפול אסתטי או רפואי אחר בעולם ובארץ, לטיפולי בוטוקס מחיר משתנה הנע על פני טווח עלויות יחסית רחב. העלות של טיפולי בוטוקס תלויה במספר גורמים שונים, עליהם נדון כאן בהמשך המאמר.

מה קובע את המחיר של טיפולי בוטוקס? כמה הטיפול עולה עבור כל אזור בשנת 2023? כל התשובות כבר מחכות לכם כאן.

לפני שנדבר על עלויות – מה זה בוטוקס?

בוטוקס הוא טיפול אסתטי פופולרי בקרב אנשים רבים בכל העולם וכאן בארץ, נשים וגברים כאחד. החומר הייחודי בו נעשה שימוש בטיפולים נקרא בוטולינום טוקסין ונמצא בשימוש כבר במשך כמה עשורים. בוטולינום טוקסין הינו סוג של רעלן משתק שריר אשר מוזרק לשכבה התת עורית באזורים שונים בפנים או בגוף במטרה להרפות את השרירים באופן זמני. הוא עוצר את האותות העצביים מהמוח לשריר ו”מקפיא” אותו. האזורים השכיחים ביותר בהם מקובל להזריק בוטוקס הינם אזור המצח, הקמט בין הגבות, בצידי העיניים ובצוואר. הטיפול בבוטוקס למטרות אסתטיות מתאים בעיקר לאלו מכם המעוניינים להפחית את מראה ועומק הקמטים והקמטוטים בפנים שלכם. 

בנוסף לכך, הזרקה ממוקדת של בוטולינום טוקסין בכמויות קטנות משמשת גם בטיפולים רפואיים ולמטרות נוספות מעבר להצערת העור. למשל, טיפול בכאבי ראש ומיגרנות, טיפול בהזעת יתר בבית השחי וטיפול בספטיות (עוויתות) בגפיים.

מה המטרה של טיפולי בוטוקס?

בוטוקס נמצא בשימוש כבר למעלה מ-20 שנה והחל את דרכו בתור טיפול בפזילה בעיניים. היום טיפול בהזרקת בוטוקס נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים והאהובים ביותר בעולם. 

בוטולינום טוקסין, הידוע יותר בשמו המסחרי בוטוקס, הוא רעלן עצבי רב עוצמה שמטרתו לשתק את השרירים. בוטולינום טוקסין הינו חלבון המיוצר על ידי חיידק הקלוסטרידיום בוטולינום. הוא מיוצר בהליך חדשני אשר מפיק מהחומר רעלן המאפשר לקבל את האפקט הייחודי של שיתוק זמני של מערכת העצבים. מדובר בטיפול האסתטי הנפוץ ביותר בעולם, עם כ-7.4 מיליון אנשים שעוברים טיפולי בוטוקס ברחבי העולם מדי שנה.

ניתן להזריק בוטוקס באזורים שונים בגוף כדוגמת המצח, הצוואר, בתי השחי לטיפול בהזעת יתר, אחורי הראש לטיפול במיגרנות ואזור הלסת למניעה של חריקת שיניים. רופאים רבים אף משתמשים בהזרקה ממוקדת של החומר גם למצבים של התכווצויות שרירים ועוויתות בגפיים. החומר מוזרק לשכבה התת עורית במטרה להרפות את השרירים באזורי ההזרקה ובכך הוא מעניק פתרון יעיל למגוון מצבים שונים, אסתטיים ורפואיים כאחד.

מהם האזורים בפנים בהם מומלץ לטפל בבוטוקס?

האזורים הפופולריים ביותר בפנים בהם מתבצעת הזרקה עדינה של בוטולינום ממוקמים בעיקר בשליש העליון של הפנים. בחלק הזה של הפנים מופיעים קמטים עמוקים אשר גורמים לפנים להיראות עייפות ומבוגרות יותר עם השנים. הזרקת החומר מתבצעת בעיקר בקמטים שבין הגבות, בקמטי המצח ובצדי העיניים. כמו כן, ניתן להשתמש בחומר גם באזור הלחיים, הסנטר, הקמטים בצדי האף ובאזור הצוואר. על ידי שיתוק זמני של השרירים במוקדי ההזרקה השונים, החומר הייחודי מסייע להפחית את הופעת הקמטים בפנים ומשפר את המראה והמרקם של העור. הטיפול מעניק למטופלים מראה אסתטי, צעיר ואטרקטיבי.

מה קובע כמה עולה בוטוקס?

לטיפולי בוטוקס מחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו המיקום והאזור הרצוי בו החומר מוזרק לעור. טווח העלויות של בוטוקס יכול להשתנות מקליניקה לקליניקה וממטופל למטופלת. חלק מהקליניקות יגבו יותר עבור הטיפול וחלק יעניקו הנחה כלשהי במידה ותבצעו טיפול במספר אזורים בו זמנית. על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר בבוטולינום טוקסין, חשוב לבחור במרפאה מקצועית ומנוסה בתחום ובביצוע הזרקת בוטוקס. אמנם הטיפול נחשב למהיר וקליל, אך הוא דורש מיומנות גבוהה וטכניקת הזרקה עדינה ומתקדמת על מנת שיעניק את התוצאות המיטביות ביותר. אז מה באמת משפיע היום על מחירים של בוטוקס?

עלות הטיפולים תלויה במגוון גורמים, ביניהם:

  • כמה מזרקים נדרשים לטיפול הרצוי
  • האזור בפנים או בגוף אליו החומר מוזרק
  • סוג הטיפול והמטרה שלו (אסתטית/רפואית)
  • סוג הבוטולינום טוקסין בו נעשה שימוש
  • איזו חברה מייצרת את החומר
  • רמת המומחיות והניסיון של הרופא המטפל
  • המוניטין של המרפאה או הקליניקה

מהם המחירים של בוטוקס בשנת 2023?

בישראל, המחירים של בוטוקס נעים על פני טווח עלויות די רחב, בדומה לשאר הטיפולים האסתטיים והרפואיים שיש היום. העלות של הזרקת בוטוקס משתנה בהתאם לגורמים כמו מיקום, סוג ההזרקה ומספר המזרקים הנדרשים לטיפול. המחירים עבור טיפולי הזרקת בוטולינום טוקסין בשנת 2023 מתחילים בדרך כלל באזור 750 ש”ח לאזור ויכולים להגיע גם עד כ-3,000 ש”ח לאזור בודד. את הצעת המחיר הסופית תקבלו בקליניקה לאחר פגישת הייעוץ הראשונית עם הרופא המומחה שלכם. הוא יעריך את סוג הטיפול לו אתם זקוקים ויקבע בהתאם לכך את מספר האזורים וכמות המזרקים הנדרשים עבור הטיפול. זכרו כי בכל הנוגע לאסתטיקה והבריאות שלכם, אסור להתפשר ויש לשאוף לטוב ביותר. כך תוכלו לוודא שהטיפול שלכם יעבור בהצלחה ותוכלו ליהנות מהתוצאות המרשימות שהוא מעניק.

לסיכום

הזרקה ממוקדת של בוטולינום טוקסין (בוטוקס) מבצעת פעולה ייחודית בשכבה התת עורית. החומר משתק את השרירים באזור באופן זמני על ידי חסימה של אותות עצביים מהמוח לשרירים. בכך הטיפול מאפשר להעניק פתרון יעיל ואיכותי למגוון רחב של מצבים שונים, אסתטיים ורפואיים כאחד. טיפולי הזרקת בוטוקס משמשים בתחום האסתטיקה הרפואית בעיקר להחלקה וטשטוש קמטי הבעה וסימני הזדקנות בפנים. כמו כן, ניתן לטפל באמצעות הזרקת בוטולינום טוקסין במצבים של הזעת יתר, מיגרנות, חריקת שיניים, עוויתות של הגפיים, התכווצויות שרירים, ועוד מצבים. לטיפולי בוטוקס מחיר משתנה הנקבע בהתאם למספר פרמטרים, כאשר המחיר הסופי ייקבע על ידי המרפאה שלכם. כדי שתקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם, חשוב לבחור במרפאה מקצועית בעלת מוניטין בתחום וברופא מומחה ומנוסה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו