הזרקת בוטוקס בקריות

הזרקת בוטוקס בקריות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השימוש בבוטוקס אושר בשנות ה-80 של המאה הקודמת וכבר מאז הוא נחשב לפופולרי. החומר הייחודי מהווה פתרון יעיל לטיפול בקמטים בפנים הנוצרים בעקבות תנועת שרירים מרובה. הקמטים הללו נקראים קמטי הבעה והם מופיעים בעיקר בשליש העליון של הפנים. הזרקה ממוקדת של בוטוקס מאפשרת לעצור את הפעולה של השרירים הייעודיים בפנים ולמנוע את הופעת הקמטים. היום, החומר הפופולרי מככב בקליניקות בכל העולם ובארץ. טיפולי הזרקת בוטוקס בקריות בביונד אסתטיק מאפשרים לנשים וגברים מהאזור ושאר חלקי הארץ להגיע לקליניקה וליהנות מטיפול מקצועי ברמה גבוהה.

מהו בוטוקס, למי הטיפול מתאים, וכיצד אפשר לעבור הזרקת בוטוקס בקריות? התשובות מחכות לכם כאן במאמר.

מהו טיפול הזרקת בוטוקס בקריות ולמי הוא מתאים?

בוטוקס שייך למשפחת הטיפולים האסתטיים הלא פולשניים. מדובר בחלבון אשר עושה פעולה ייחודית בשרירים אליהם הוא מוזרק ומסוגל להרפות אותם. הטיפול נחשב לאולטימטיבי עבור קמטי ההבעה בפנים ואזורים בהם הפעולה של השרירים גורמת לקמטים. האזורים הפופולריים לביצוע הזרקות בוטוקס בפנים הם המצח, הקמט בין הגבות, צדי העיניים ומסביב לפה. כמו כן, ניתן לבצע הזרקת בוטוקס בקריות גם במקומות אחרים בגוף כמו הצוואר למניעת גידים בולטים או בבתי השחי למניעת הזעת יתר.

מה התוצאה של הזרקת בוטוקס ומתי היא מופיעה?

אחרי הטיפול הראשון של הזרקת בוטוקס בקריות, ניתן לראות את האפקט כבר בתום כ-3 ימים לאחר ההליך, אשר ילך ויתגבר עד לקבלת התוצאה הסופית בסופם של כשבועיים מההזרקה. הטיפול בבוטוקס מהווה פתרון זמני להופעת הקמטים והאפקט שלו נשמר בדרך כלל בין 3 ל-6 חודשים. אחרי תקופת הזמן הזו השרירים יחזרו לפעול והקמטים ישובו, ויהיה צורך לחזור על הטיפול פעם נוספת. טיפולים חוזרים באותו האזור מאריכים את הזמן הדרוש בין כל טיפול לטיפול, משום שהשרירים באזורים אלו מתנוונים באופן חלקי עם חלוף הזמן וההתמדה בטיפולים.

טיפול הזרקת בוטוקס קריות מידי המומחים בתחום

הרופאים המומחים שלנו לרפואה אסתטית בביונד אסתטיק יבצעו את ההליך באופן מדויק וממוקד, כך שתוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר. טיפול הזרקת בוטוקס בקריות מאפשר לנשים וגברים ליהנות ממראה צעיר וחלק ללא קמטים, ומתאים לרוב לאנשים בגילאי 30-65. הזרקת בוטוקס היא טכניקה עדינה אשר דורשת רמת מיומנות גבוהה וברגע שהיא מבוצעת על ידי רופאים מומחים, התוצאה בהתאם. צוות הרופאים המומחים והמנוסים שלנו בקליניקה יבצעו את הטיפול באופן המקצועי ביותר, בהליך מהיר ונטול כאבים. אצלנו תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ומנוסות.

איך ניתן לעבור טיפול הזרקת בוטוקס בקריות?

מעוניינים לעבור טיפולי הזרקת בוטוקס בקריות? צרו אתנו קשר כבר היום ואחד מנציגינו יעניק לכם את כל המידע הרלוונטי שאתם צריכים לדעת. טיפולי בוטוקס יאפשרו לכם ליהנות ממראה משופר, רענן וצעיר, בהליך אחד מתקדם עם תוצאות מרשימות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו