חומצה בשפתיים

חומצה בשפתיים – שפתיים מעוצבות ומלאות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אחד הטיפולים האסתטיים הפופולריים והאהובים ביותר היום הוא הזרקות חומצה בשפתיים. במהלך הטיפול נעשה שימוש בחומר מילוי ייחודי וחדשני הנקרא חומצה היאלורונית. לחומר קיימת תאימות ביולוגית גבוהה עם גוף האדם, שכן הוא מצוי בכמויות קטנות בגופנו באופן טבעי. בזכות כך, השימוש בחומר נחשב לבטוח במיוחד והוא מאפשר להעניק מענה נרחב למגוון טיפולים אסתטיים. הטיפול הנחשק ובעל התוצאות המרשימות ביותר, הוא מילוי ועיבוי שפתיים על ידי הזרקות חומצה היאלורונית. ההזרקה של החומר מאפשרת לעצב את השפתיים מחדש, לבנות להן מסגרת ו”לפסל” אותן בהתאם לרצון המטופל/ת. החומר ממלא את השפתיים בנפח ומעניק להן מראה אטרקטיבי של שפתיים מלאות, מעוצבות ויפות אשר שומרות על צורתן הטבעית.

במאמר זה נרחיב לגבי כל מה שחשוב לדעת על חומצה בשפתיים. כיצד הטיפול מתבצע, לאיזו תוצאה אפשר לצפות ולמי הוא מתאים.

לפני הכל – מהי חומצה היאלורונית?

בתחום האסתטיקה הרפואית, נעשה שימוש בסוג של חומצה היאלורונית מסונתזת אשר מיוצרת מחלבונים מסוכרים (גליקופרוטאינים) בתעשיית החקלאות החיידקית. בטיפול לעיבוי שפתיים, משתמשים בחומר המרוכז והייחודי הזה למטרת מילוי ועיצוב השפתיים. לחומר קיימת ביו-קומפטביליות גבוהה עם הגוף שלנו ולכן הגוף מסוגל לפרק אותו עם הזמן. בזכות כך, החומר נחשב לידידותי ביותר ובטוח לשימוש. היום קיימים מספר סוגים שונים של חומצות היאלורוניות, הנבדלים אחד מהשני ברמת הנוקשות שלהם. במהלך טיפול הזרקת חומצה בשפתיים הרופא המומחה בדרך כלל ישתמש בחומצה ברמת נוקשות בינונית. בכך, הוא יכול להעניק לשפתיים תחושה טבעית שאיננה נוקשה מדי או רכה מדי, ולשמור על מראה עדין ואסתטי.

איזו פעולה עושה חומצה בשפתיים?

הזרקות ממוקדות של חומצה היאלורונית באזור השפתיים מאפשרות להעניק להן נפח, לעצב את הצורה שלהן מחדש ולמלא אותן. הזרקת חומצה היאלורונית כחומר מילוי לשפתיים מתבצעת בהליך לא פולשני, מהיר ונטול כאבים. השימוש בחומר מהווה פתרון אידאלי לעיבוי שפתיים ונחשב לאחד מהטיפולים הנפוצים ביותר בתחום האסתטיקה. המראה המתקבל מתוצאות הטיפול הוא שפתיים שופעות, מעוצבות ומלאות שנראות אטרקטיביות וטבעיות.

מה היתרון בהזרקת חומצה בשפתיים על פני סיליקון?

עיבוי ומילוי שפתיים בחומצה היאלורונית נחשב לטיפול אסתטי אמין מהיר ובטוח. הוא כרוך במינימום תופעות לוואי או סיכונים ונחשב לפתרון היעיל ביותר שיש היום לעיצוב שפתיים. לפני שחומר המילוי הייחודי הזה הפך לכל כך פופולרי בקרב נשים וגברים בכל העולם, טיפול עיבוי שפתיים היה מתבצע בעיקר באמצעות הזרקות של סיליקון. 

במה חומצה בשפתיים שונה מסיליקון? ריכזנו עבורכם כמה מההבדלים הבולטים ביותר:

סיליקון לשפתיים

בעבר היה מאוד מקובל להשתמש בסיליקון למילוי ועיבוי שפתיים. זה היה החומר הפופולרי והנגיש  ביותר ומיליוני נשים בעולם (וגם גברים) עברו מילוי שפתיים בסיליקון. היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה ופיתוח שיטות חדשניות, התגלה כי השימוש בסיליקון לשפתיים הוא אינו מומלץ בלשון המועטה. לפני הכל, בכדי לראות את תוצאות הטיפול, היה צורך בלפחות 3-4 פגישות. כמו כן, סיליקון עלול להגיע עם תופעות לוואי לא נעימות כמו תגובה אלרגית, פיתוח זיהומים, הצטברות גושים, נדידה של החומר, ועוד. כמו כן, תהליך ההסרה שלו מתבצע בקושי רב משום שהחומר הוא כה יציב וקשיח.

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית לעומת זאת, היא חומר יעיל ובטוח ביותר לשימוש. בזכות העובדה שחומצה היאלורונית קיימת בגוף האדם באופן טבעי, התאימות הביולוגית שלה עם גופנו היא גבוהה מאוד ואין חשש לפיתוח אלרגיות או תסמיני דחייה או נדידה. החומר מתכלה מעצמו במשך הזמן ולאחר תקופה של בין שנה לשנתיים, יעלה הצורך בביצוע הזרקת חומצה בשפתיים פעם נוספת לשמירה על המראה המלא והאטרקטיבי. בנוסף לכך, במקרים בהם ההזרקה דורשת תיקונים, לחומצה היאלורונית קיים חומר סותר המאפשר למוסס את החומצה ולבצע את התיקונים הדרושים בקלות.

הנחיות לאחר הזרקת חומצה בשפתיים

אחרי טיפול מילוי ועיבוי שפתיים, ישנם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם על מנת שתוכלו לשמור על תוצאות הטיפול באופן המיטבי ביותר:

  • אין לגעת בפנים או לשטוף אותן לפחות 6 שעות לאחר הטיפול
  • יש להימנע מלשים איפור במשך כיממה לאחר הטיפול 
  • אין לחשוף את האזורים שבהם בוצעה ההזרקה לחום קיצוני. במידה ואתם חייבים להיחשף לשמש ישירה, הקפידו למרוח שפתון עם מקדם הגנה
  • אסור להפעיל שום לחץ על השפתיים ומומלץ להקפיד לישון על הגב במקום על הצד או הבטן
  • חשוב להימנע מפעילות גופנית מאומצת כלשהי וספורט (גם יוגה ופילאטיס)
  • מומלץ לא לשתות אלכוהול לפני ואחרי הטיפול. אלכוהול מדלל את הדם והוא יכול לגרום לדלקת או להחמיר את הנפיחות הקיימת
  • ביומיים שלאחר הטיפול, ניתן להניח קרח על השפתיים כדי להפחית את הנפיחות

 תחושת אי הנוחות והסימנים אחרי הזרקת חומצה בשפתיים חולפים בתום השבוע הראשון. לאחר שבועיים כבר מגיעים להחלמה מוחלטת ואפשר ליהנות מהתוצאות המרשימות של הטיפול במלואן.

לסיכום

עיבוי ועיצוב שפתיים בחומצה היאלורונית נחשב לאחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בעולם בשנים האחרונות. נשים וגברים כאחד בוחרים לעבור את הטיפול במטרה לעבות ולעצב את השפתיים שלהם. בעבר נעשה שימוש בעיקר בסיליקון למילוי שפתיים, אך עד מהרה התגלה כי החומר הזה הוא פחות יעיל וכי חומצה היאלורונית מתעלה עליו ביתרונותיה בכמה רמות. היום כל אחד יכול לעבור טיפולי חומצה בשפתיים וליהנות ממראה שפתיים שופע לאורך זמן.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו