טיפול פלזמה לשיער

טיפול פלזמה לשיער – הפתרון להתקרחות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

נשירת שיער והתקרחות מופיעות בקרב אנשים רבים במהלך החיים, גברים ונשים כאחד. קצב נשירת השיער עולה על קצב הצמיחה שלו ובעקבות כך השיער הופך דליל יותר ויותר עם השנים. משום שהשיער שלנו משפיע על המראה הכללי באופן כה משמעותי, אנשים רבים חיפשו אחר פתרון יעיל לתופעת אובדן השיער וההתקרחות. תחום הרפואה האסתטית כל הזמן מציע טיפולים חדשניים אשר פותרים מגוון בעיות, ובמקרה זה טיפול פלזמה לשיער נחשב לאחד הפתרונות הטובים ביותר שקיימים היום לתופעה זו.

מהו טיפול פלזמה לשיער, למי הוא מתאים, כיצד ההליך מתבצע, ומה התוצאות שלו? המשיכו לקרוא וגלו.

מהו טיפול פלזמה לשיער?

טיפול פלזמה לשיער עושה שימוש בחומר ייחודי וטבעי אשר נלקח ישירות מהדם של אותו מטופל או מטופלת שעוברים את ההליך. מעבר לעידוד צמיחת השיער ומניעת התקרחות, שיטת הטיפול החדשנית הזו נחשבת לפופולרית ביותר בתחומי רפואה שונים. החומר משמש לריפוי של פצעים וכוויות, הקלה על כאבים אורתופדיים בשרירים ופרקים, החלקה של קמטים בפנים, ועוד שימושים נוספים כמו טיפולים קוסמטיים במטרה ליצור אפקט אנטי אייג’ינג והצערה של מראה העור. 

איך תהליך הטיפול מתבצע?

במסגרת טיפול פלזמה לשיער, נעשה שימוש בחומר ייחודי, מרוכז ומסונתז אשר נלקח ישירות מדמו של כל מטופל או מטופלת. בתחילת הטיפול, נלקחת דגימת דם. הדם מועבר למבחנה אשר מוכנסת למכשיר ייחודי (צנטריפוגה) המסובב את דגימת הדם במהירות בעזרת הפעלת כוח צנטריפוגלי. הדם עובר במכשיר זה במטרה לבודד את המרכיבים השונים שלו. הקלים ביניהם צפים כלפי מעלה והכבדים והמרוכזים יותר נותרים בקרקעית. החומר בו נעשה שימוש בטיפול פלזמה נקרא פלזמה עשירה בטסיות. טסיות הדם אחראיות על קרישת הדם ויש להן תפקיד מכריע בתהליכי הריפוי וההחלמה של הרקמות בגוף. כאשר הן נמצאות בכמות גבוהה, הריכוז שלהן יכול לסייע לעודד תהליכים ביולוגיים שונים, בעיקר תהליכי צמיחה, חידוש וריפוי. 

הרופא המומחה מעביר את טסיות הדם למזרק ייעודי ולאחר מכן מזריק את החומר אל תוך הקרקפת של המטופל/ת, הישר אל האזורים השונים בהם ישנה רמה מוגברת של נשירת שיער. ההזרקה הממוקדת של הטסיות ההלו גורמת לתהליכי גדילה ומזרימה פקטורי גדילה (growth factors) אל אזור הקרקפת. הפקטורים הללו מסייעים לבנות תאים חדשים, מעודדים תהליכי התחדשות וצמיחה, מסייעים למקום להירפא ולהחלים ועוזרים לזקיקים “רדומים” לפעול ולעבות את מראה השיער.

למי מתאים לעבור טיפול פלזמה לשיער?

הטכניקה החדשנית הזו מיועדת במטרה לטפל בשיער שחווה דילול משמעותי, כאשר עדיין ישנם אזורים בקרקפת בהם קיים שיער, ללא התקרחות מוחלטת. גברים ונשים כאחד יכולים לעבור טיפול פלזמה לשיער והוא נחשב לפתרון פופולרי ויעיל ביותר לנשירת שיער והתקרחות. הוא מתאים בעיקר לאנשים אשר סובלים מהתקרחות בשלבים מוקדמים יחסית בחייהם, ונמצאים במצב בריאותי תקין ללא בעיות מיוחדות או מחלות כרוניות כלשהן. כדאי לציין כי במידה ואתם סובלים מאובדן שיער ונשירת שיער, ככל שתגיעו למרפאה בשלבים מוקדמים יותר של הנשירה, כך גם הסיכויים להצלחה של הטיפול גדלים באופן משמעותי.

מה הקשר בין טיפול פלזמה להשתלת שיער?

מומחים רבים לרפואה אסתטית ממליצים לאנשים אשר מיועדים לעבור השתלת שיער, לעשות טיפול פלזמה לפני ההליך ואחריו. הטיפול החדשני והייחודי הזה מסייע לזקיקים המושתלים להתקבל באופן מיטבי ולהצמיח שיער חדש, בריא, צפוף ומלא. את הטיפול מקובל לעשות גם לפני וגם אחרי השתלת שיער בשל הסיבה שהפלזמה העשירה בטסיות מסייעת לחדש את קצב צמיחת השיער ומשפרת את תוצאות ההשתלה באופן ניכר.

אז מדוע מקובל לעבור את הטיפול לפני ואחרי השתלת שיער? ריכזנו עבורכם את המידע החשוב:

לפני השתלת שיער

ניתן לבצע טיפול הזרקת פלזמה אחד כחודש לפני ההשתלה כדי להכין את הקרקפת להשתלה. הטיפול מסייע לייצר כלי דם חדשים בקרקפת, לרפא דלקות ולחדש את הרקמות, מה שיכול להיות נהדר לפני השתלת השיער. הטיפול מפסיק את נשירת השיער ועוזר לזקיקי השיער החדשים שהושתלו להתקבל באופן המיטבי ביותר.

אחרי השתלת שיער 

ברוב במקרים, את הטיפול הראשון בפלזמה אחרי הליך של השתלת שיער ניתן לעבור רק כ-3-6 חודשים לאחר ההשתלה. בדרך כלל נהוג לעבור טיפול פלזמה בין 4 ל-6 פעמים כאשר הזמן הממוצע בין כל טיפול הוא 2 או 3 חודשים. טיפול פלזמה לאחר השתלת שיער מתבצע כחלק מתהליך השמירה על זקיקי השיער המושתלים. הטיפול החדשני והייחודי הזה מזרז את קצב הצמיחה של זקיקי שיער החדשים, מעניק לשיער יותר נפח וממקסם את תוצאות השתלת השיער. אחרי סריית הטיפולים שציינו, מומלץ לעבור טיפול פלזמה לשיער פעם בשנה לחיזוק האפקט והתוצאות לאורך זמן רב.

מתי אפשר לראות את תוצאות הטיפול?

את התוצאות הראשונות של הטיפול אפשר לראות כבר לאחר 3 חודשים מהטיפול הראשון. לאחר הסדרה הראשונית של טיפול פלזמה, ההמלצה היא לרוב על תחזוקה ושימור בין פעם לפעמיים בשנה, בהתאם למצב הקרקפת וקצב צמיחת השיער החדש.

לסיכום

התופעה של נשירת שיער והתקרחות פוגשת אנשים רבים במהלך חייהם, לעיתים כבר בסוף שנות ה-20 שלהם. תחום הרפואה האסתטית מציע היום טיפול פלזמה בתור פתרון חדשני ויעיל במיוחד לתופעה. הטיפול עושה שימוש בחומר טבעי המופק מדמו של המטופל/ת ולכן גם נחשב לבטוח ביותר, עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. תוצאות הטיפול מרשימות בכל פעם מחדש והוא מאפשר צמיחה מיטבית מחודשת וקבלת מראה שיער בריא, חזק ושופע.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו