טיפול פלזמה

טיפול פלזמה – תוצאה טבעית בהליך ייחודי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

עם השנים, העור שלנו חווה שינויים רבים. ייצור של קולגן ואלסטין פוחת באופן משמעותי, ייצור חומצה היאלורונית פוסק כליל ואנחנו רואים סימנים המעידים על התבגרות. העור הופך רופף יותר ומאבד מהנפח שלו באזורים שונים. סימני הגיל מטביעים את חותמם וזהו תהליך טבעי שבעבר לא היה מנוס ממנו. נשירת שיער, רפיון של העור, שינוי במרקם העור ומראה עייף יותר הם רק חלק מהתסמינים המופיעים עם הזמן. במקרים רבים המצב עלול להוביל לאי נוחות ולירידה בדימוי והביטחון העצמי. היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, קיים מגוון רחב של טיפולים המתמקדים בחידוש התאים בגוף. טיפולים אלו מיועדים בעיקר לסייע בהאטה של הופעת סימני ההזדקנות ובטשטוש שלהם. אחד הטיפולים הייחודיים והחדשניים ביותר שקיימים היום להצערת המראה ועידוד חידוש תאים הוא טיפול פלזמה. הטיפול עושה שימוש בטכניקות מתקדמות ומאפשר לשפר באופן משמעותי הן את המראה החיצוני והן את התחושה הפנימית.

במאמר זה נדבר על טיפול פלזמה. כיצד הטיפול החדשני מתבצע, למי הוא מתאים, באילו אזורים בגוף מקובל לעבור אותו ולאיזו תוצאה סופית אפשר לצפות.

מה זה טיפול פלזמה וכיצד הוא מתבצע?

טיפול פלזמה הוא הליך חדשני ומתקדם המסייע לחדש תאים בגוף. הוא עושה שימוש בחומר טבעי המצוי בגוף האדם ונלקח ישירות מהמטופל או המטופלת אשר עוברים את ההליך. במסגרת הטיפול, הרופא המומחה לוקח דגימת דם מהזרוע של המטופל. הדם מועבר למכונת צנטריפוגה להפרדת רכיבי הנוזל, ונוצרת פלזמה עשירה בטסיות. הפלזמה הייחודית הזו מכילה כמות גבוהה של הורמוני גדילה וכאשר היא מוזרקת לאזור הייעודי, היא מעודדת צמיחה וחידוש של תאים.

טיפול פלזמה מתבצע ברוב המקרים בטיפול בודד, אך לעיתים יעלה הצורך בביצוע מספר טיפולים לקבלת התוצאות המיטביות. במצבים מסוימים הרופא המומחה יכול להמליץ על סדרת טיפולים בת 3 עד 5 טיפולים, בהפרשים קבועים של מספר חודשים בין טיפול אחד להבא.

יתרונות בולטים של טיפול פלזמה

לטיפול הייחודי והחדשני הזה קיימים מגוון יתרונות. הוא מעניק תוצאות מיטביות ומרשימות, שיפור מהותי בקצב חידוש התאים ושימור של מראה צעיר ומחודש לזמן רב, ללא הצורך בתהליך החלמה ארוך ומורכב. על מנת שתכירו את הטיפול האסתטי הפופולרי הזה יותר לעומק, ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר שלו:

מענה למגוון מצבים

טיפול פלזמה הוא תחום טיפולים רחב המציע למטופלים בכל העולם פתרונות חדשניים ומתקדמים למגוון מצבים, עליהם נרחיב בהמשך המאמר. הטיפול מסייע לחדש את התאים בגוף, לעודד צמיחה מחודשת ולשפר את הפעילות הביולוגית.

שימוש בחומר טבעי

ההליך החדשני עושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד. הפלזמה איננה מעורבבת עם אף חומר אחר. היא לא מכילה חומרים סינטטיים מתועשים, מה שמביא לספיגה טובה ומהירה של הפלזמה בגוף ושולל כל סיכוי לדחייה של החומר.

הליך בטוח והיפואלרגני

סוג זה של טיפול נחשב לבטוח במיוחד. הפלזמה היא חומר טבעי הנלקח ישירות מדמו של המטופל ולכן הוא בעל רמת תאימות ביולוגית של 100% ולא ניתן לפתח אליו רגישויות או אלרגיות. כאשר הטיפול מבוצע על ידי מומחה לרפואה אסתטית בעל ניסיון, רמת הסיכון הופכת לאפסית. לטיפול הייחודי הזה אחוזי הצלחה מבין הגבוהים ביותר בתחום הרפואה האסתטית ורמת שביעות הרצון מתוצאותיו מרשימה ביותר גם היא.

אילו סוגים שונים של טיפול פלזמה קיימים?

טיפול בנשירת שיער והתקרחות

כאשר מדובר בטיפול אשר עושה שימוש בטכניקה הייחודית הזו למניעה של נשירת שיער ואובדן שיער, שיטת טיפול פלזמה לשיער מכונה גם טיפול PRP, או בשמה המלא Platelet rich plasma (בעברית – פלזמה עשירה בטסיות). ההליך הייחודי פועל לעצירת תהליך ההתקרחות ולעידוד של צמיחת שקיקי שיער רדומים, והוא נחשב לפתרון החדשני ביותר למניעה של נשירת שיער והתקרחות בקרב גברים ונשים כאחד.

פלזמה לחידוש ומיצוק עור הפנים

טיפול פלזמה מאפשר לשפר את תהליך התבגרות העור ללא צורך בניתוחים פולשניים ויקרים. שיטת טיפול ייחודית זו אשר עושה שימוש בפלזמה עשירה בטסיות דם, מאפשרת להחליק קמטים, למצק את העור ולשפר את מרקמו. החומר מסייע בחידוש ייצור הקולגן והאלסטין האחראים על הנפח והגמישות של העור, מטשטש ומעלים קמטים, מבהיר כתמי פיגמנטציה ומשפר את מראה עור הפנים באופן משמעותי. הטיפול מתאים לאזורים שונים בפנים, כמו העור סביב העיניים, הלחיים, המצח, השפתיים, וכן גם אזורים נוספים כמו הסנטר והצוואר.

מניעת כאבי פרקים ושרירים

פלזמה עשירה בטסיות יכולה לעזור גם במניעת כאבי פרקים, שרירים וגידים. השיטה מתחקה אחר התהליך הטבעי שמתרחש בגוף האדם כתגובה לפציעה. הפלזמה בעלת ריכוז גבוה של חלבונים, ביניהם גורמי גדילה וריפוי, אשר מסייעים לאחות את האזור הפגוע במהירות.

לסיכום

תחום הרפואה האסתטית חווה התקדמות מהירה בשנים האחרונות ומציע מגוון רחב של פתרונות חדשניים. אחד הטיפולים המתקדמים והפופולריים ביותר היום לחידוש התאים בגוף הוא טיפול פלזמה. טיפול ייחודי זה עושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות וטכניקה יעילה במיוחד, בה החומר המוזרק לאזורים המטופלים מופק ישירות מדמו של המטופל. הליך זה נחשב לבטוח ויעיל במיוחד עם תוצאות מרשימות לטווח ארוך. הוא מאפשר לעצור תהליכי התקרחות ולעודד צמיחה מחודשת של שיער, להחליק קמטים ולשפר את מרקם עור הפנים, להפחית כאבי פרקים, ועוד. טיפול פלזמה מתאים לאלו מכם אשר מעוניינים בפתרונות אסתטיים מתקדמים ותוצאה מהירה וטבעית.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו