טיפול PRP לשיער

טיפול PRP לשיער – צמיחה מחודשת לשיער שופע

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

במשך שנים, גברים ונשים בכל העולם חיפשו אחר פתרון יעיל לתופעה של נשירת השיער. מחקרים אשר פורסמו בשנה האחרונה מציגים כי אחוזי ההצלחה של טיפול PRP לשיער הם מבין הגבוהים בעולם ועומדים כרגע על 97%. ההצלחה של שיטת הטיפול הייחודית והחדשנית הזו הוכחה באופן ברור ומסייעת למניעת התקרחות וחידוש זקיקי השיער בקרקפת.

איך הטיפול עובד, מה מיוחד בו ולמי הוא מתאים? כל התשובות מחכות לכם כאן.

מה זה טיפול PRP לשיער וכיצד הוא מתבצע?

טיפול PRP לשיער נחשב לשיטת טיפול חדשנית, יעילה ובטוחה במיוחד. השיטה הייחודית הזו מהווה פריצת דרך משמעותית בתחום שיקום ובריאות השיער. הטיפול המתקדם מסוגל לעצור את נשירת השיער, לגרום לזקיקי השיער להתחיל בפעולה מחודשת ולהצמיח שיער חדש במקומות בהם הוא אבד. התקדמות הטכנולוגיה המהירה בתחום הרפואה האסתטית ושיקום השיער מאפשרת לאנשים בכל העולם אשר סובלים מנשירת שיער והתקרחות ליהנות מצמיחה מחודשת.

במסגרת טיפול PRP לשיער, נעשה שימוש בחומר ייחודי, מרוכז ומטוהר אשר מצוי באופן טבעי בגוף האדם. במהלך הטיפול, לפני הכל נלקחת מהמטופל או המטופלת דגימת דם של מספר מבחנות. דגימת הדם מועברת למכשיר צנטריפוגה חדשני אשר מפריד את המרכיבים השונים של הדם בעזרת תנועות סיבוביות מהירות. מהדגימה ניתן לבודד את החומר הייחודי בו נעשה שימוש במסגרת הטיפול, המכונה פלזמה עשירה בטסיות. היא מכילה כמות גבוהה ומרוכזת של חלבונים וגורמי צמיחה (growth factors). את הפלזמה הזו הרופא המומחה מעביר למזרק המיועד לטיפול ולאחר מכן מזריק אותה ישירות לאזור הקרקפת.

תהליך ההזרקה של הפלזמה העשירה בטסיות בחזרה אל תאי העור, מפעיל את המנגנון הטבעי של הגוף. בכך היא למעשה מעודדת את הגוף להתחיל בתהליך הריפוי של הרקמות שניזוקו ו”מעוררת” זקיקי שיער מנוונים ורדומים לחזור לפעילות. הפלזמה נלקחת ישירות מכל אדם אשר עובר את התהליך ולא מופקת באופן תעשייתי או כימי – לכן הטיפול נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים והיעילים ביותר שקיימים היום לעידוד צמיחת שיער ומניעת התקרחות.

מה מיוחד בטכניקה הזו ומדוע הטיפול כה פופולרי?

בזכות העובדה שהטיפול עושה שימוש בפלזמה עשירה בטסיות אשר נלקחת ישירות מדגימת הדם של כל מטופל ומטופלת, הוא נחשב לבטוח לחלוטין. התוצאות המרשימות של הטיפול הפכו אותו לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר שקיימים היום בתחום הרפואה האסתטית. אנשים מכל העולם עוברים אותו למיגור תופעת ההתקרחות ונהנים מתוצאותיו המדהימות לאורך זמן. הייחוד האמיתי של הטיפול הוא כמובן בשיטה בה הוא מתבצע. הפלזמה אשר נלקחת מדמו של המטופל מוזרקת ישירות אל האזורים הייעודיים בקרקפת. הטיפול אינו כרוך בכאבים שכן הוא מתבצע תחת אלחוש, ובאמצעות מחטים דקיקות. על מנת שתוכלו להשיג את התוצאה המיטבית, לרוב יהיה צורך במספר טיפולים.

באילו מקרים טיפול PRP לשיער מתאים ובאילו פחות?

נשירת שיער ואובדן שיער פוגעים במראה החיצוני באופן משמעותי. השיער שלנו מהווה חלק חשוב ומרכזי ביותר בתחושת הדימוי העצמי שלנו וכאשר הוא מתחיל לנשור, ישנה גם פגיעה רצינית בביטחון העצמי. התקרחות מזוהה לרוב עם גיל מבוגר וחוסר טיפוח. בפועל, ההיפך הוא הנכון, עם אחוזים גבוהים שרק ממשיכים לעלות של גברים ונשים בכל העולם אשר מתחילים לאבד את השיער שלהם כבר בסוף שנות ה-20 לחייהם. נתונים לשנת 2023 מראים כי קרוב ל-80% מהגברים וכ-40% מהנשים חווים את התופעה במהלך חייהם. רבים מהם מנסים למגר את התסמינים בעזרת תכשירים, סרומים וקרמים שונים אך ללא הצלחה. הסיבות להתקרחות מגוונות וכוללות בין היתר לחץ נפשי וסטרס, זיהום אוויר, בעיות הורמונליות, בעיות בבלוטת התריס, טיפולים תרופתיים, מחלות שונות, תזונה לקויה, מחסור בוויטמינים ומינרלים חיוניים, ונטייה גנטית לנשירה. 

נשירת שיער היא חלק טבעי ממחזור החיים של השערה, ואיבוד של כ-100 שערות ביום נחשב לטבעי ונורמלי. עם זאת, ברגע שקצב איבוד השיער עולה על קצב ההתחדשות שלו, מתחילה להתעורר בעיה של התקרחות יתר – והיום אפשר לטפל בה בשיטה ייחודית. טיפול PRP נחשב לשיטה חדשנית ופופולרית במיוחד לטיפול בהתקרחות ועידוד צמיחת שיער. כמו כן, מאוד מקובל לעבור אותו גם לפני השתלת שיער וגם אחריה לשמירה על התוצאות. 

טיפול PRP לפני ואחרי השתלת שיער

בזכות העובדה שטיפול PRP לשיער מסוגל להביא להאטה משמעותית בקצב של נשירת השיער, רופאים מומחים רבים בכל העולם ובישראל ממליצים על ביצוע הטיפול לפני השתלת שיער ואחרי השתלת שיער, במטרה לשפר את התוצאות ולשמור עליהן כמה שיותר.

מתי הטיפול פחות מתאים?

טכניקת הטיפול החדשנית והייחודית הזו לצערנו לא תתאים לכל אחד. בכדי שהיא תעבוד, יש צורך בזקיקי שיער “חיים” והמטופל או המטופלת לא יכולים להיות בכלל ללא שיער. כמו כן, הטיפול פחות מתאים לאנשים הסובלים מהתקרחות ממקור גנטי.

לסיכום

טיפול PRP לשיער נחשב לאחת הטכניקות החדשניות והיעילות ביותר שקיימות היום לעצירת תהליך ההתקרחות ועידוד צמיחה מחודשת של שיער באזורים בהם הוא דליל. הטיפול החדשני הזה יעניק לשיער שאבד מנפחו מראה טבעי, עבה, ובריא יותר מאי פעם. הוא מתאים לאנשים בכל הגילאים אשר חווים אובדן שיער והתקרחות. הטיפול נחשב לבטוח במיוחד משום שהוא עושה שימוש בחומר ייחודי המצוי בדמו של המטופל ובכך התאימות הביולוגית שלו עם הגוף היא 100%. טיפול PRP מתבצע במרפאות או קליניקות המתמחות בביצועו על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית בלבד. התוצאות המרשימות שלו נשמרות לזמן רב ומאפשרות למטופלים ליהנות שוב משיער מלא ושופע אשר ילווה אותם להרבה שנים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו