הזרקת חומצה היאלורונית בקריות

לחות הזרקת חומצה היאלורונית בקריות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

חומצה היאלורונית הוא חומר ייחודי וחדשני מקבוצת חומרי המילוי. כאשר הוא מוזרק לעור, הוא מבצע פעולה של מילוי נפחים, החלקת קמטים ושיפור מראה העור. הפנים שלנו מקושרות ישירות לתחושת הביטחון העצמי והדימוי האישי שלנו, ולכן המראה שלהן חשוב. היום כבר אין צורך לרוקן את הכיס שלכם עם תכשירי אנטי אייג’ינג שמבטיחים החדרת חומצה היאלורונית, משום שהטיפול היחיד שמסוגל להחדירה לעור מתבצע על ידי הזרקה שלה. הזרקת חומצה היאלורונית בקריות מאפשרת לכם להגיע לקליניקה בכל מצב ולצאת ממנה עם מראה משופר באופן מידי. 

במאמר נדבר על הזרקת חומצה היאלורונית בקריות – איך החומר פועל, אילו טיפולים ניתן לבצע אתו ולכמה זמן נשמרות התוצאות של הטיפול.

כיצד מתבצעת הזרקת חומצה היאלורונית בקריות?

חומר המילוי חומצה היאלורונית בעל הרכב דומה מאוד להרכב שלו אשר מצוי בגוף באופן טבעי, מה שמאפשר ספיגה טובה שלו ברקמות העור, עם רמת תאימות ביולוגית גבוהה. החומר משמש בטיפולים אסתטיים רבים ומגוונים, במטרה למלא נפחים, לטשטש ולהחליק קמטים, לעצב ולפסל אזורים בפנים, לתקן אסימטריה, ועוד. הזרקת חומצה היאלורונית בקריות מתבצעת על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית בקליניקה מקצועית. הזרקה ממוקדת ועדינה של חומר המילוי לאזורים בהם נדרש להוסיף נפח מסייעת לשפר את מראה הפנים באופן משמעותי. היא מביאה לאפקט של הצערת העור, מעלימה קמטים ומאפשרת לפסל מחדש חלקים בעיתיים בפנים כמו אף גדול, קו לסת מטושטש או שפתיים דקות.

הזרקת חומצה היאלורונית בקריות לשדרוג ושיפור מראה הפנים

הזרקת חומצה היאלורונית בתאים עשויה להתאים לאנשים המעוניינים להשיג מראה צעיר ורענן יותר, כמו גם לאלו המעוניינים לשפר את מרקם וגוון עורם.
הזרקת חומצה היאלורונית בתאים עשויה להתאים לאנשים המעוניינים להשיג מראה צעיר ורענן יותר, כמו גם לאלו המעוניינים לשפר את מרקם וגוון עורם.

במהלך החיים עור הפנים שלנו חווה שינויים רבים והגיל משפיע עליו באופן משמעותי. עם השנים הפנים מאבדות נפח ושומן תת עורי באזורים שונים כמו מתחת לעיניים, בלחיים, באזור הלסת ובשפתיים. התופעה הזו טבעית לחלוטין, אך היא מגיעה עם חסרונות ומעניקה מראה מבוגר יותר. כמו כן, במהלך החיים אנו חשופים לגורמים חיצוניים כמו אורח חיים והרגלים, זיהום אוויר, חשיפה לשמש וכדומה, המשפיעים על מראה ומרקם עור הפנים. על ידי הזרקת חומצה היאלורונית בקריות ניתן להשיב לאזורים בהם אבד נפח בפנים את נפחם ולשפר את המראה.

לאיזו תוצאה אפשר לצפות אחרי הזרקת חומצה היאלורונית בקריות?

ניתן להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית בתאים באזורים שונים בפנים, לרבות הלחיים, השפתיים וקפלי האף.
ניתן להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית בתאים באזורים שונים בפנים, לרבות הלחיים, השפתיים וקפלי האף.

חומצה היאלורונית פועלת למילוי של נפחים בפנים וידועה ביכולתה לספוח מים ולהעניק לחות ונפח לעור. הזרקת חומצה היאלורונית בקריות מאפשרת להחליק קמטים, למלא נפחים באזורים שונים בפנים ולעצב חלקים שמעוניינים לשפר. אחרי הטיפול הפנים נראות רעננות, חינניות וצעירות יותר. תוצאות הטיפול נשמרות לטווח זמן של בין 6 חודשים לשנה, כאשר ניתן לחזור על ההליך שוב לשמירה על המראה.

עכשיו אתם יכולים לשפר את מראה הפנים שלכם עם טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית בקריות! בביונד אסתטיק תקבלו את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר, על ידי צוות של מומחים מנוסים בתחום.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו