זריקות PRP לשיער

זריקות PRP לשיער – סוף לנשירה והתקרחות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

שיער שופע ומלא מקושר לתחושת ביטחון עצמי גבוהה, מראה כללי אסתטי ובימי קדם אף היה מקושר לכוח ועוצמה. עם העולם המהיר של היום, אנשים רבים חווים אובדן שיער והתקרחות כבר באמצע שנות ה-20 של חייהם. מה שפעם היה מזוהה עם גיל מבוגר, היום נחשב לתופעה שכיחה במיוחד. אורח החיים הלחוץ והתובעני גורם לגברים ונשים כאחד לרמת סטרס גבוהה ומשפיע על קצב הצמיחה וההתחדשות של השיער. אנשים רבים חווים נשירה והתקרחות במהלך חייהם והתופעה משפיעה באופן משמעותי על הדימוי העצמי. היום, תחום הרפואה האסתטית מציע לכך פתרון יעיל וחדשני – זריקות PRP לשיער. הטיפול עושה שימוש בחומר טבעי וייחודי אשר עוצר את תהליך ההתקרחות ומעודד את זקיקי השערה להתחיל בצמיחת שיער מחודשת.

במאמר זה נסביר כל מה שרציתם לדעת על זריקות PRP לשיער. כיצד זה עובד, מה כה ייחודי בחומר הזה, למי הטיפול מתאים ואיך הוא מתבצע.

מה זה PRP וממה החומר מורכב?

בכדי שתבינו את הטיפול הייחודי הזה קצת יותר לעומק ואיך הוא עובד, נסביר לגבי החומר עצמו אשר משמש לביצוע ההליך. זריקות PRP לשיער עושות שימוש בחומר ייחודי וטבעי המצוי בדם של כל מטופל או מטופלת שעוברים את הטיפול. החומר נקרא פלזמה עשירה בטסיות והוא נמצא במחזור הדם שלנו. המטרה העיקרית של החומר המצוי בגופנו היא לעודד את קצב ההתחדשות של התאים בגוף וקצב הריפוי שלהם. החומר מסייע בתהליכי החלמה בגוף, משפר את המראה והתחושה של אזורים שונים, ומעודד את קצב צמיחת השיער כאשר הוא מוזרק לקרקפת.

 ניתן להשתמש ב-PRP גם עבור טיפול בכאבי פרקים ושרירים, החלקת קמטים וקמטוטים בפנים, והצערת העור. החומר החדשני הזה מסייע להאטה של תהליך נשירת השיער, מניעה של התקרחות ועידוד צמיחת שיער מחודשת. הוא נחשב לפריצת דרך מהפכנית בתחום הרפואה האסתטית ותחום שיקום ובריאות השיער, בארץ ובעולם. הזרקות PRP לשיער מאפשרות להאט ולעצור את תופעת נשירת השיער, ומעודדות את זקיקי השיער ה”רדומים” להתחיל שוב בפעולה מחודשת ולהצמיח שיער. 

כיצד זריקות PRP לשיער עוזרות נגד נשירה והתקרחות?

טיפול של זריקות PRP לשיער עושה שימוש בחומר טבעי וייחודי אשר מצוי בגוף. במסגרת הטיפול, לפני הכל יש צורך בנטילת דגימת דם מהזרוע של המטופל/ת. הרופא המומחה מעביר את דגימת הדם למבחנה ייעודית ומשם למכשיר מתקדם הנקרא צנטריפוגה. על ידי תנועות סיבוביות (צנטריפוגליות), המכשיר מסוגל להפריד את המרכיבים השונים של הדם אחד מהשני. בכך, הוא מבודד את החומר בו נעשה שימוש בטיפול משאר מרכיבי הדם. החומר המתקבל הינו מרוכז ביותר ומכונה בשם פלזמה עשירה בטסיות. הרופא המטפל מעביר את החומר המסונתז למזרק ומזריק אותו ישירות לקרקפת. הפלזמה הייחודית הזו מכילה כמות מרוכזת של גורמי צמיחה (באנגלית growth factors וחלבונים) ובכך מאפשרת לעצור את תהליך ההתקרחות ולעודד את קצב צמיחת השיער. החומר עושה פעולה טבעית בעור הקרקפת ומאפשר לזקיקי שיער “מנוונים” להתחיל לפעול מחדש.

זריקות PRP לשיער לפני ואחרי השתלת שיער

מטופלים אשר מיועדים לעבור השתלת שיער, יכולים לעבור זריקות PRP לשיער לפני ואחרי ההליך. הטיפול הייחודי עוזר למקסם את תוצאות ההשתלה ולהאריך את ההשפעה שלה. הפלזמה העשירה בטסיות עוזרת לזקיקי השיער החדשים להתקבל בקרקפת באופן הטוב ביותר. זריקות PRP לשיער מאפשרות לקבל תוצאה מרשימה לטווח הארוך ולהצמיח שיער מלא ובריא. הפלזמה העשירה בטסיות עוזרת בחידוש של קצב צמיחת השיער ומשפרת משמעותית את התוצאות של השתלת השיער.

למי הטיפול מומלץ ובאילו מקרים פחות?

הטיפול החדשני מומלץ בעיקר עבור מטופלים אשר סובלים ממקרים של דלילות שיער, נשירת שיער אינטנסיבית, שיער שמנוני או יבש מאוד, ושיער שצריך שיקום לאחר פרוצדורות כימיות. לצד זאת, השיטה הזו נחשבת לפחות מומלצת עבור אנשים בעלי התקרחות מוחלטת אשר איבדו את שיערם כליל. בכדי שהטיפול יעבוד יש צורך בהימצאותם של זקיקי שיער בריאים ו”חיים” על גבי הקרקפת, ולו מעט מהם. היתרון העיקרי בטיפול ייחודי זה הוא שהוא עושה שימוש בחומר טבעי בלבד ואין שום חומרים חיצוניים שמעורבבים אתו.  

האם זריקות PRP לשיער הן טיפול בטוח?

כדאי לדעת, כי טיפול זריקות PRP לשיער נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים ביותר למניעת התקרחות וחידוש צמיחת השיער. החומר בעל תאימות ביולוגית של 100% עם גופנו שכן הפלזמה העשירה בטסיות נלקחת מדמו של המטופל או המטופלת ואיננה מופקת באופן כימי או במעבדה. הסיכון לפתח אלרגיה או דחייה של החומר הוא כמעט אפסי, מה שמבטיח שכל אחד שעובר את הטיפול יכול ליהנות מהתוצאות המרשימות שלו עם מינימום כאב או אי נוחות ומקסימום הצלחה. הטיפול החדשני יכול להתאים לאנשים בכל הגילאים אשר חווים אובדן שיער והתקרחות. הוא נחשב לבטוח בעיקר כי הוא עושה שימוש בפלזמה עשירה בטסיות המצויה בגוף המטופל/ת. 

לסיכום

גברים ונשים בכל העולם סובלים מהתקרחות ונשירת שיער, כבר בגילאי ה-20 לחייהם. היום אפשר לעצור את תהליך ההתקרחות ולעודד צמיחה מחודשת של שיער באזורים בהם הוא דליל, בעזרת הזרקות PRP לשיער. הטיפול החדשני עושה שימוש בטכניקה ייחודית המאפשר לזרז את זקיקי השיער לפעול מחדש ובו בעת מאטה את קצב נשירת השיער. התוצאות של הטיפול יכולות להישמר למשך זמן רב עם התמדה בטיפולים, וההליך מאפשר לאנשים לקבל שיער מלא ושופע כמעט בכל גיל.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו