בוטוקס בצדי העיניים

טיפול בוטוקס לקמטים בעיניים – פתרון יעיל להחלקת קמטים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מראה הפנים שלנו מקושר ישירות לתחושת הדימוי העצמי והביטחון האישי. פנים חלקות עם עור מתוח מזוהות עם נעורים ומראה אסתטי, בעוד פנים בעלות קמטים וקמטוטים מזוהות עם מראה מבוגר ועייף יותר. עם השנים, עור הפנים מאבד מהאלסטיות שלו וייצור של חלבונים חשובים כמו קולגן ואלסטין פוחת באופן משמעותי. נוצרים קמטים בעור אשר מטביעים את חותמם ונשארים על הפנים גם כשהן במצב ניטרלי. האזור השכיח ביותר בו מופיעים הקמטים הראשונים הוא בדרך כלל צדי העיניים, ולרוב גם המצח ובין הגבות. תחום הרפואה האסתטית מציע פתרון יעיל לתופעה – טיפול בוטוקס בצדי העיניים, המאפשר לנטרל את פעולת השרירים אשר יוצרים את הקמטים באזור, לטשטש ולהעלים אותם.

מהו טיפול בוטוקס בצדי העיניים? כיצד ההליך מתבצע? למי מומלץ לעבור אותו? כל התשובות כאן.

כיצד בוטוקס פועל ומה מיוחד בחומר הזה?

בוטוקס בצדי העיניים מהווה את הפתרון היעיל והמיטבי ביותר לטיפול בקמטים הנגרמים כתוצאה מהתכווצות של השרירים מסביב לעיניים. במהלך הטיפול, בוטוקס מוזרק בכמויות מזערית ובנפח קטן ישירות אל השרירים אותם רוצים להחליש. את ההשפעה הסופית של הטיפול ניתן לראות כמה ימים לאחר ההזרקה, והיא נמשכת בין 4-6 חודשים. לאחר מכן, יהיה צורך בטיפול נוסף לחידוש התוצאה ושמירה על האפקט.

מה שכה ייחודי בחומר זה הוא שבשונה מחומרי מילוי שמטרתם למלא נפחים (כמו חומצה היאלורונית למשל), בוטוקס הוא רעלן שמטרתו היא לשתק את פעולתם של השרירים אליהם הוא מוזרק. על ידי שיתוק ממוקד של השרירים, הוא מאפשר לעצור את הופעתם של הקמטים ובכך גם מטשטש את המראה שלהם. 

אילו קמטים אפשר לטשטש באמצעות בוטוקס?

השליש העליון של הפנים מהווה מסגרת חשובה ומשמעותית ביותר לעיניים. הוא כולל את המצח, הגבות וצדי העיניים. בוטוקס מיועד לטפל בקמטי ה”זעף” בין הגבות, קמטי ה”מחשבה” במצח, וקמטי ה”עורב” או ה”מניפות” בצדי העיניים. כל אלו הם קמטים פעילים, הנוצרים מהתכווצות מרובה וחוזרת של שרירי ההבעה בפנים, וכולם מטופלים על ידי הזרקות ממוקדות של בוטוקס. הפעולה הייחודית שהחומר עושה היא החלשת פעולתם של שרירים באזורים הללו ובכך ניתן להחליק ולטשטש את הקמטים. 

הזרקה של בוטוקס צריכה להתבצע על ידי רופא מומחה לרפואה אסתטית בלבד. כאשר מדובר בבוטוקס בצדי העיניים, אפשר ליהנות מתוצאה מרשימה במיוחד של החלקת הקמטים וקמטוטי ההבעה סביב העיניים. כשאתם עוברים את הטיפול, באותה הזדמנות עומדת בפניכם האפשרות לשפר את המראה של חלקים נוספים בפנים באמצעות הזרקה של בוטוקס, כמו המצח והקמט בין הגבות. אנשים רבים בוחרים לשפץ מספר אזורים בפעם אחת – כך גם ישנה תקופת החלמה אחת ואפשר לקבל תוצאות מיטביות ומרשימות במיוחד.

מדוע בוטוקס בצדי העיניים מומלץ על פני חומרים אחרים?

העיניים שלנו אחראיות לאחוז גדול של הבעות הפנים שלנו, אחרי אזור הפה. אזור העיניים זז כמעט הכי הרבה והוא יוצר חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני ומהבעות הפנים. העיניים זזות, נפערות, קורצות, מצטמצמות ומתכווצות אינספור פעמים במהלך החיים. התנועתיות החוזרת הזו גורמת לקמטוטים וקמטים בצדי העיניים להופיע, לעיתים כבר בגילאים מוקדמים יחסית בסוף שנות ה-20. כמו כן, עם השנים ותהליך התבגרות העור, מראה הפנים הופך מבוגר ודק יותר. העור מאבד מהאלסטיות שלו, והקמטוטים הופכים לקמטים וחריצים עמוקים יותר. 

טיפולי בוטוקס בצדי העיניים יכולים להחליק את הקמטים הללו ולהצעיר את מראה העיניים באופן משמעותי ביותר. הבוטוקס עושה פעולה ייחודית של הקפאת השרירים אליהם הוא מוזרק, ולכן לא נוצרת תנועתיות של העור באזור הזה והקמטים בצדי העיניים מטושטשים ונעלמים. בוטוקס הוא הטיפול המיטבי עבור קמטים באזור הזה בעיקר משום שמדובר בקמטי הבעה, הנוצרים עקב חזרתיות על תנועה מסוימת בפנים.

לסיכום

בוטוקס הוא חומר ייחודי המשמש בטיפולים אסתטיים להצערת המראה, ריענון של העור והעלמת קמטי הבעה. החומר נקרא בוטולינום טוקסין בשמו המלא ומטרתו העיקרית היא לעצור את פעולתם של השרירים אליהם הוא מוזרק. הפנים שלנו חוות שינויים רבים עם התקדמות הגיל ונוצרים קמטים וקמטוטים שמקורים בשרירי הבעה אשר חוזרים על אותה תנועה אינספור פעמים. אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הוא בוטוקס בצדי העיניים, בייחוד בשל העובדה שזהו אחד האזורים בהם הקמטים מופיעים ראשונים. ההשפעה של החומר מחזיקה לתקופה של כמה חודשים או חצי שנה, לאחריה יהיה צורך לחזור שוב על הטיפול. ככל שתעברו אותו מוקדם יותר, כך גם העור שלכם ייראה טוב יותר והקמטים פחות בולטים. אז אם אתם רואים את סימני הגיל מטביעים את חותמם ומעוניינים לרענן את המראה שלכם ולהראות צעירים וחינניים יותר, טיפול בוטוקס בצדי העיניים יעניק לכם את התוצאה הטובה ביותר.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם עם המבצעים המיוחדים שלנו